Visst har jag vari med om samma sak. Mitt ex och jag var tillsammans i 14 mån och vi "två själar som inte kunde vara ifrån varandra" som han uttryckte det...
Men ett problem fanns och det var att han hade ett barn sedan innan och han ville absolut inte ha fler + att han hade bestämmt sig för att aldrig bli sambo igen och jag, barnlös och längtade efter barn som vägrade att leva ett särboliv.
Efter 10 mån så gjorde han slut mot sin vilja eftersom han inte ville beröva mig den lyckan och längtan som jag hade, men efter 6 veckor klarade vi inte att vara ifrån varandra och blev tillsammans igen. Det förhållande blev aldrig bra för jag trodde han hade ändrat sig och ville skaffa familj så vi hade ständiga prestige kamper.
Även då hade vi svårt att vara ifrån varanndra och vi träffades ändå men utan att ha ett förhållande. Det pågick i 4 mån tills jag på omvägar fick höra att han hade träffat en annan.
Jag målade upp värsta bilden att han var nykär och ställde honom mot väggen. Felet jag gjorde där var att jag gick på som en ångvält och det visade sig att den tjejen han hade träffat var en tjej som han hade kännt sedan innan. Det var inget från början utan de var bara vänner men på något sätt så lade jag henne i hans händer, för ju mer jag höllt på destu mer intressant blev hon.
De träffades allt mer och jag mådde bara sämre och sämre.
Vänner och familj såg de tillsammans och bara av att höra det mådde jag dåligt...
Nu i efterhand har jag förstått att hon var hans plåster för att komma över mig.
Nu är jag tillsammans med en annan kille och väntar barn + att jag ska flytta ifrån min stad, 30 mil bort där min kille bor, men jag kan fortfarande tänka på mitt ex.
Vet att jag aldrig hade fått detta kärleksbarn som jag väntar med honom.
Har inte sett honom på över ett år och vet inte om han har kvar sin tjej.
Jag har det bra med min kille. Han är en underbar människa, men jag måste bort från min stad för att få ro för jag vet inte hur jag skulle reagera om jag stötte på mitt ex en dag.
Låter kanske konstigt men vi hade en sådan stark kärlek och det är klart det är en sorg att vi inte fick det att fungera fullt ut.