nån som kommer ihåg denna tv-serie??
storstadsliv har jag för mig den hette. Hon lina englund som är med i arn och vinterviken va med i serien. Och så hette några i serien koma, ullis och jocke.
storstadsliv har jag för mig den hette. Hon lina englund som är med i arn och vinterviken va med i serien. Och så hette några i serien koma, ullis och jocke.
Var Lina Englund med i Storstadsliv? Jag kommer ihåg serien men inte henne...
...måst googla...
Nä, Storstad hette serien
ok, visst va den grymt bra, jovisst va det hon som va camilla.
jag googla nu, fasen mikael persbrant o lia boysen va ju också med i den serien, undra vilka de spela. hade sjukt gärna velat se den igen.
...och snyggot Magnus Skogsberg. HAn var yuppiearktekt!
Haha! Jag kommer ihåg att jag följde den slaviskt, men av någon anedning minns jag inget mer
">
Introt
haha jag minns att Lina hade så många par jeans i serien, och hon hade dem inte i en garderob utan hon hade dem i en öppen hylla på väggen, så att man verkligen kunde beundra dem...
Det är det enda jag minns från serien..
Den serien älskade jag som unge! Minns att nån tjej kallades för Ullis där, nån blond...hon var kompis med hon Lina Englund. Minns inte vad Linas karaktär hette, men bästis med Ullis är jag nästan bombsäker på att hon var i serien.
Camilla ser jag nu att någon skrivit o det stämmer nog bra. Fasiken va kul det vore om de kunde sända den i repris!
Minns serien lite vagt, följde den iallafall
Jag minns att hon Lina hade ätstörningar i den serien.