13 år och har sex
min dotter 13 år gammal har haft sex för första gången.
hon är väldigt mogen för sin ålder och har alltid varit.
dom är ett gäng på 6 tjejer som umgås dagligen och ibland umgås dom även med ett gäng killar alla är väldigt ordentliga och mycket trevliga ungdomar några e 13 och några e 14 år gammla. dom varken röker eller dricker och dom har mycket roligt tillsammans. för två månader sen träffade min dotter en kille och dom blev tillsammans och har en mycket kärleksfull relation och är inte blyga alls dom visar att dom e tillsammans och kysser varandra öppet.för en dag sen frågade jag om dom hade haft sex och det hade dom. dom använde kondom och det var första gången för båda och när vi pratatde om det så sa hon att dom älskar varandra och att det är riktig kärlek och att det var därför de gjorde det. så det var liksom meningen. jag sa att vi måste gå till ungdomsmottagningen och fixa p piller och det ville hon själv oxå. jag har inte tillåtit dom att sova över eftersom jag ville att hon skulle vänta med sex o sånt men jag visste att dom kunde göra det ändå men då hade jag inte gett lov till det iaf. jag vill nu veta vad ni tycker om detta hon e ju bara tretton men man kan tro hon e femton.