• Anonym

Hur överraskar jag honom?

Min kille tycker att jag är lite "tam" när det gäller att förföra honom, vilket jag är. Har aldrig varit nån som tar för mig i sängen, men känner att jag gärna skulle vilja bli lite mer framåt utan att det känns konstigt. Vet lixom inte hur jag ska börja/säga/göra. Vill så gärna överraska honom nån dag!

TIPS TACK

• Svar på tråden Hur överraskar jag honom?
  • Carro 83

ett tips är att plocka fram dina sexigaste underklader å sätta på dej en härlig sexig klänning eller liknande! Tänd lite ljus (inga lampor)...sätt han på en stol mitt i vardagsrummet...sätt på en av dina favoritlåtar å så dansa för honom...blir säkert uppskattat...=)

• Anonym

Överraska honom! Gör nåt speciellt när han inte anar det. Skicka ett sms när han är på jobbet, för att förvarna honom lite. Skriv att han får en överraskning när han kommer hem. Sen hittar du på nåt. Klä dig i något sexigt som du känner dig fin i och gör dig vacker. Gör sen något som du tror han gillar. Gillar han att bli bunden - gör det. Sen kan du reta honom ett tag innan han får det han vill ha. Det kommer funka! Det gjorde det för mig. Vet inte vem av oss som blev mest upphetsad.

• Anonym (Wilma)

Just do it!
    Överraska honom efter din fantasi!!!
    Raka dig, föreslå analsex, sug av honom, fråga om han vill ha en gurka därbak. Vad är hindret?

• Anonym

En gurka där bak vore kanske nåt, för allt det andra har vi redan
    Nä, men jag vet inte vad som är problemet. Jag blir helt hämmad och börjar tänka massa saker som tex tänk om han tycker jag är jobbig, han kanske inte alls har lust osv osv. Vill komma över spärren!

Tack för alla tips!

• Anonym

Göm dig bakom dörren när han är på toa. När han kommer ut kastar du dig över honom och leker tiger. Skitkul och han blir säkert överraskad.

• Anonym

Tiger, jo tack detvore en överraskning som slår det mesta. Undra om han inte skulle tycka att jag verkade aningens sjuk

• Anonym (b)
    Anonym skrev 2008-10-02 15:55:19 följande:
    Överraska honom! Gör nåt speciellt när han inte anar det. Skicka ett sms när han är på jobbet, för att förvarna honom lite. Skriv att han får en överraskning när han kommer hem. Sen hittar du på nåt. Klä dig i något sexigt som du känner dig fin i och gör dig vacker. Gör sen något som du tror han gillar. Gillar han att bli bunden - gör det. Sen kan du reta honom ett tag innan han får det han vill ha. Det kommer funka! Det gjorde det för mig. Vet inte vem av oss som blev mest upphetsad.
    Åh, kan du inte ge lite tips på lite retningar? (eller nån annan för den delen)
    Vill så gärna våga binda min sambo nån gång, men vet inte riktigt hur jag ska reta honom än (har ju en del idéer, men vill ha fler).

Känner igen mig väldigt mycket i dina tankar TS! jag känner ofta oro att jag skulle göra bort mig eller störa honom, men som allra troligast är det ju inte så! Jag själv ÄLSKAR ju när han överraskar mig sådär, och vet att han skulle uppskatta det sjukt mycket om jag gjorde det nån gång.
  • mukis

Var helt naken, ta på dig en slips och domdera honom!!! ;) funkar! Han kommer ABSOLUT INTE tycka du/ni är jobbiga eller tänka några tankar som ni tänker, snarare tvärtom. Du är hans gudinna, han kommer älska allt ni gör!!

• Anonym

levande ljus, lungnande musik litte sexiga underkläder kan vara sting, spets eller bara en ny push up bh ta av dig litte sakta låsas tappa bh:n och ta upp den igen med rumpan mot honom, ta av trosorna när du ändå står litte svankat med raka ben så musen syns direkt in i hans ögon om du har mkt levande ljus och du är riktigt våt och ny rakad så kommer man se din blänkande mus (stå kanske 1-2m från så han inte kan nå dig från sängen men endå ser hella dig bra)

sen om du är okej med det sug av honom en litte stund och slicka mer på ollonet än suga staken för att retas litte, sen sätter du dig på honom börgar med tex rida sen bytter du till bakvänd riding eller en helt ny stälning han villat pröva eller om du villat pröva det utan att du vågat säga det till honom !!lev ut en fantasi!!
    kommer han inte smälta och stöna ut satsen långt in i dig då..då fan e han homosexuel ;)

• Hallonjuice

glömde användar namnet ;)

levande ljus, lungnande musik litte sexiga underkläder kan vara sting, spets eller bara en ny push up bh ta av dig litte sakta låsas tappa bh:n och ta upp den igen med rumpan mot honom, ta av trosorna när du ändå står litte svankat med raka ben så musen syns direkt in i hans ögon om du har mkt levande ljus och du är riktigt våt och ny rakad så kommer man se din blänkande mus (stå kanske 1-2m från så han inte kan nå dig från sängen men endå ser hella dig bra)

sen om du är okej med det sug av honom en litte stund och slicka mer på ollonet än suga staken för att retas litte, sen sätter du dig på honom börgar med tex rida sen bytter du till bakvänd riding eller en helt ny stälning han villat pröva eller om du villat pröva det utan att du vågat säga det till honom !!lev ut en fantasi!!
    kommer han inte smälta och stöna ut satsen långt in i dig då..då fan e han homosexuel ;)

• CuteElliz

haka på i slamptråden så kan du nog fråga de som hänger där inne om tips...

Svar på tråden Hur överraskar jag honom?