Miafia33 skrev 2008-10-02 00:11:38 följande:
Yngre låter bra hahaJavisst är det så att man kan se väldigt sliten och trött ut om man är torr. Min hy är lite märklig för jag kan vara lite fet över t-zonerna och torr på vissa ställen. Blandhy är det nog som jag har men en känlig sådan. Billiga produkter funkar nästan aldrig på mig, jag får lätt utslag i pannan om jag inte har rätt produkter. Just nu är det bra men så fick jag för mig att jag skulle testa ett nytt ansiktsvatten från Ole Henriksen som skulle vara bra för lite äldre hy och smack så fick jag en massa utslag. Så det har jag slutat med nu. Brukar du också reagera på nya produkter?
Åh, trist! Ole Henriksen har jag varit lite nyfiken på, men aldrig testat själv. Och nu har jag ingen direkt anledning att byta, vilket är ganska skönt efter år av testande! Nej, min hud har faktiskt aldrig varit så känslig, bara riktigt torr, helt utan lyster, flagig och stramande. Så jag brukar sällan reagera på nya produkter, även om det har hänt. Testade t.ex. en kräm från ACO förra sommaren när plånboken var lite tunn och det var katastrof. Nu är jag så glad över att ha hittat nåt som verkligen funkar, och som dessutom inte kostar mycket alls när man handlar det via nätet. Det som är så svårt är att det som funkar på den ena inte alltid funkar på den andra, så därför vill jag inte låta som en väckelsepredikant

.