Fler med missnöjd bebis..? 3 månader..
Min 3mån är oftat riktigt missnöjd.. han gnäller och gråter ofta, vill bli underhållen konstant och kräver mycket uppmärksamhet.. så har det nog varit sen han föddes men den sista veckan har nog varit som värst! Man känner sig misslyckad och ledsen - varför kan han inte vara nöjd?
I måndags fick han sin 3mån spruta och fick lite feber, sedan dess har han gråtit mycket.. I natt vaknade han flera gånger och grät (detta har han aldrig gjort för!!). Han gråter/gäller innan amning, efter amning, innan sömn, efter sömn.. inget hjälper.. kommer det bli bättre???
Det finns stunder då han är riktig glad också.. han ler, jollrar och är hur mysig som helst!! Jag älskar dom stunderna och självklart älskar jag min son otroligt mycket men jag vill att han ska bli nöjd och jag vill inte känna mig som en dålig mamma..
Jag har fått höra otals gånger att han är krävande, jobbig, besvärlig och rent ut sagt bortskämd av andra människor!Bara för att jag inte vill låta honom gråta och gnälla så har jag skämt bort han och får "skylla mig själv!"..
Usch vad långt det blev.. var bara tvungen att skriva av mig lite...
Fler som känner igen sig..? Några tips hur ni får era små nöjda?