• Smillla

Bebis passfoto i Stockholm?

Är det någon som kan tipsa mig om var man kan ta passfoto av en liten bebis i Stockholm city? Jag vet att det inte behövs foto för barn under fem år men de rekomenderar det när man ska resa långt.

Stort tack på förhand!

• Svar på tråden Bebis passfoto i Stockholm?
  • Leaaa

Dom sa till mig att alla ska ha foto å egen pass...åldern har ingen betydelse. Bebisarna behöver inte ha ett synlig öra eller så...dom e inte så noga men ett foto ska det vara...Expert om ni har det...dom tar passfoto!

• vb21

på kungsholmen, vid dagens nyhetet ligger expert, där har dom typ en studio! vi ska gå dit nästa vecka och ta kort på olivia!

• Bödvodankas mamma

Vi tog passbilder på Anna när hon var cirka 2 månader och alltså ännu inte kunde sitta. Fotografen visste precis hur han skulle göra och bilderna blev väldigt bra (en har vi ramat in!). Vi tog bilderna på Studio Lindström, Lignagatan på Söder (vid Hornstull).

Det kostade 150 kronor har jag för mig, men det var det absolut värt. Flera som försökt med andra fotografer eller i automat har fått bilderna underkända, men våra bilder blev godkända direkt.

• J fer

Vi tog på Sergelgatan tror det var Expert. De har digitalkamera.
    Ella var 2 mån vid tillfället och jag stod upp med ena foten på en pall och så satt hon på mitt knä så det blev vit bakgrund och både örat och blicken in i kameran var med.
    Men då tog han nog närmare 25 kort för vi försökte få fram ett leende också, men det gick det sämre med. Man fick välja kort sen.

• cccaroline

jag tog passfoto på min sexmånaders i en fotoautomat och det fungerade galant

• Smillla

Stort tack för alla svar!

Smilla

Svar på tråden Bebis passfoto i Stockholm?