• Bedhead

Mammajacka

Någon som vet var man kan köpa en schysst, prisvärt sådan?

• Svar på tråden Mammajacka
  • fotbollsfru

Vet inte var du bor...men jag köpte en i helgen i Stockholm. På Vero Moda/Only på Drottninggatan. Svart jacka från Mamalicious. Kostade 599:- och var verkligen skitsnygg! Hon som stod i kassan sa att de sålt många sådana jackor även till kvinnor som inte är gravida...

• Svensk i USA

Hej!
    Just nu har HM en jättefin kappa/jacka som jag hoppas ska funka i vinter när jag blivit lite större. Den finns i svart,vitt och grått med en avtagbar halsduk på och den är "tulpanformad". Eller hur man ska förklara den. Det finns bra med tyg fram så en mage kan få plats. Den är inte från mammaavdelningen utan från dams TRENDavdelning.
    Hoppas att det var till ngn hjälp!

• Razzla

På 4mom finns det också.. har dock ingen därifrån själv

Anton 19 Dec 2003 och BF 20 Jan 2009
  • Bedhead
    fotbollsfru skrev 2008-10-02 18:02:46 följande:
    Vet inte var du bor...men jag köpte en i helgen i Stockholm. På Vero Moda/Only på Drottninggatan. Svart jacka från Mamalicious. Kostade 599:- och var verkligen skitsnygg! Hon som stod i kassan sa att de sålt många sådana jackor även till kvinnor som inte är gravida...
    Japp, bor i Sthlm, ska kolla in den.
  • Bedhead

Den är inte till mig utan ska vara en present till min kompis som ställer upp otroligt mycket på mig. Nu är hon värdelös på att ta emot presenter och har hittat någon sorts billighetsjacka i XL som hon hävdar att hon mycket hellre vill ha än en fin mammajacka..

• antim

Det är inte helt enkelt, jag letade som en galning efter mammajackor för ganska precis ett år sedan. Jag hittade till slut till butiken 4mom.se, som du redan har blivit tipsad om. Ganska dyrt för en jacka som man bara använder några månader men jag tänkte att andrahandsvärdet borde bli ganska högt, med tanke på det dåliga utbudet. Så ett tips kan ju vara att kolla Tradera och/eller Blocket...
    Lycka till!

• Dellan

Jag hittade en supersnygg på Polarn&pyret men tyvärr så gick den på 1700spänn så
    men den gick att "fixa" till så den går att använda även Ogravid

(¯`°?.¸ ღ♥ GRAVID BF 090320 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Puskinuski

Har med letat jacka länge nu och ville inte bara kunna ha den under graviditeten så det blev den du blivit rekomenderad från Mamalicious är en jätte fin jacka. Där jag köptem in sa de att den var gjord för att kunna ha efteråt med.
    lycka till!

Svar på tråden Mammajacka