• trisha

vilken mjölkfri modersmjölksersättning tycker ni smakar bäst?

Vill höra lite med er andra vilken mjölkfri modersmjölksersättning ni anser vara godast?

köpte nutramigen idag och fy så äckligt, vill verkligen inte ge det till min bebis, stackarn...

• Svar på tråden vilken mjölkfri modersmjölksersättning tycker ni smakar bäst?
  • Champagne
    trisha skrev 2008-10-02 18:47:22 följande:
    Vill höra lite med er andra vilken mjölkfri modersmjölksersättning ni anser vara godast?köpte nutramigen idag och fy så äckligt, vill verkligen inte ge det till min bebis, stackarn...
    Min dotter gjorde grimaser och visade med all tydlighet att Nutramigen inte var nån höjdare. Så de (personalen på BB) provade med Semper och den slank ner direkt. Vi kör dock med Nan här hemma och den fungerar också bra.
  • annelie9

Semper har funkat bra på vår son som är 5 månader idag...
    Körde med det från han var 2 veckor.

• mamma080322

Kör med NAN till vår son. Har smakat på det och det smakar inget vidare men sonen älskar det. Så smaken är som baken...

ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Alexander - 080322.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.
  • mamma080322

Oops...såg först nu att du frågade om mjölkfri ersättning...sorry Generad Har inte testat någon sådan.

ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Alexander - 080322.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.
  • Baby D

Tror att profylac ska vara något godare än nutramigen, men ingen smakar nog bra. Nutramigen tycker jag luktar fisk och neocate luktar klor (badhus)

Svar på tråden vilken mjölkfri modersmjölksersättning tycker ni smakar bäst?