öppnad räksallad!
öppnade den i måndags..ska hålla till slutet av juli.. går den att äta? Stpr ju ingen hållbarhet om den är öppnad..bara oöppnad.
öppnade den i måndags..ska hålla till slutet av juli.. går den att äta? Stpr ju ingen hållbarhet om den är öppnad..bara oöppnad.
lukta på den och känn.....jag tror att dom håller i ca 5 dagar i kylskåp om inte längre om det är i ett kallt....
måndags? jag skulle ha slängt den. räkor är inte att leka med dåd et rä så här varmt. Men lukta på den ändå och..ja...vad blir man inte magsjuk av nu i denna värme?
Har du haft den i kylen så -då går det väl äta!! men lukta o smaka lite först! Jag skulle antagligen ha ätit!!
hmm många olika ud..
..den luktar inte konstigt
Har man haft i kylen så håller de en vecka säkert. Ingen fara.
har haft den i kylen..men blir såå osäker nu..men jag är ju så sugen..har korven på spisen.. hmm
ÄT!
Ja men...ja...jag skulle nog ha smakat på den iallafall...bara den ser fräsch ut och luktar som den ska..hehe
ebben.
skrattar!!!
ahha ja ok jag äter
om den inte luktar konstigt och kylskåpet är kallt så hadde jag ätit....jag gjorde nämligen samma som du igår....fast min va öppnad i lördags....
men då är det ju säkert inga problem
ÄT!!!
nu ÄTER JAG!!! .. haha
tack för er hjälp
skrattar
Tala om sen hur det gick!!!*skämtar*
haha
Ja .. 6 timmar är det väl va..? om jag inte spytt vid 18 är det säkert ok
LOVAR att inget händer-inte pga räksalladen i alla fall............
Blir du sjuk får du komma o nypa mig i näsan..........eller nåt!
Ja men vad blir man inte "magsjuk" av i denna värme???? Ät och skit och var glad var det en som skrev i en tråd här på FL.