• Fröken Inga

Vågar man köpa sista minuten på charterresor vid nyår?

Vi tänkte åka iväg till värmen i vinter eftersom jag liden  av smärta vid kyla ochg behöver värma upp mig lite. Vi har dock ingen fet plånbok direkt. Är det lönt att resa sista minuten eller går de priserna upp?

Blir jag, min man och vår då åtta månaders dotter.

Letar efter en vibrerande babysitter. Vill du sälja en så hojta till!
  • Svar på tråden Vågar man köpa sista minuten på charterresor vid nyår?
  • hotten

frågan är väll om du ens hittar nån resa då, eller hurdant ryckel du isåfall får bo på.. billigt lär det ju heller inte bli..

• Fröken Inga

Okej, då är det lika bra att betala ordinarie pris alltså...

• TEDDEN

Jag skulle absolut ha is i magen och ta en restresa. Det finns alltid resor som slumpas bort bara dagarna innan- även om det blir över nyår.

Hoppas ni hittar något bra!

• Fröken Inga

Hm, hur mycket billigare brukar de vara?

• TEDDEN

Inte en aning. Ring fritidsresor/Ving och fråga. Eller kolla restresorna nu, bara för att få någon form av uppfattning.

• hotten

restresorna nu är ju billigaste på hela året! under semestertider tex nyår är de ju som dyrast.. konstigt att kolla ca priser nu..

ordinarie pris nja det brukar även finnas erbjudanden på vissa hotell å resemål, auktioner (direkt från reseföretaget), eller lite senare prissänkta ordinarie resor... eller nu "ordinarie" ospecad resa då brukar du va garanterad tex 2 stjärnor alt 3 beroende på vad du väljer...

• Laura05

Boka-tidigt-rabatter/internet är nog mer fördelaktigt än att hoppas på en sista-minuten över nyår.

Svar på tråden Vågar man köpa sista minuten på charterresor vid nyår?