• Min son å ja

Kan man ha vita byxor på sig nu på hösten utan att det ser dumt ut??

Jag å min mamma har haft den disskutionen några ggr.. Jag anser att man kan de.. men min mamma anser att de ser dumt ut nu på hösten.. Va tycker ni?? Typ vita Jeans/Bomullsbyxor från Vero Moda

♥♥Ensamstående Mamma till Liam 05-08-05!! & Pyret i magen BF 8:e Nov ♥♥
  • Svar på tråden Kan man ha vita byxor på sig nu på hösten utan att det ser dumt ut??
  • Niinaaa

Jag tycker inte man kan ha det annat än på sommaren

• Flickan Gud Glömde

Jag tycker inte det passar sig.
    Men om du tycker att det passar och trivs i det så kör på..

• MARIA99

Jag tycker inte det.. eller jag skulle inte ha det iallafall & tycker det ser lite fel och somrigt ut.

• Maddiss

Jag tycker man kan ha vita jeans tex. Varför inte? Finns ju vita dunjackor, tröjor, skjortor osv. Det är ju bara en färg. Trist att man måste gå svartklädd mellan augusti och maj, men många gör ju så i Sverige.

• Hallonmopeden

Skulle inte ha vita byxor på hösten....

• Flickan Gud Glömde
    Maddiss skrev 2008-10-03 16:32:42 följande:
    Jag tycker man kan ha vita jeans tex. Varför inte? Finns ju vita dunjackor, tröjor, skjortor osv. Det är ju bara en färg. Trist att man måste gå svartklädd mellan augusti och maj, men många gör ju så i Sverige.
    Men det finns väl mer än svart och vitt?
  • roxana85

vita jenas gr jätte bra... varför inte ha ljusa kläder på sig på vintern?? du kan ju ha vita jeans med en mörk tröja eller klänning.. jätte fint...

Svar på tråden Kan man ha vita byxor på sig nu på hösten utan att det ser dumt ut??