Termobyxor i storlek 80 - vart??
Behöver köpa bra, fodrade vinterbyxor (för utomhusbruk) till min lille kille i storlek 80 - hittar ingenstans! Vill helst ha med hängslen så man slipper glipan i ryggen...
Några tips?
Behöver köpa bra, fodrade vinterbyxor (för utomhusbruk) till min lille kille i storlek 80 - hittar ingenstans! Vill helst ha med hängslen så man slipper glipan i ryggen...
Några tips?
tyvärr finns det oftast från 90 och uppåt i centilong så hittar du får du gärna höra av dig för jag har flera vänner me samma problem. babystorlek till barnstorlek har ett glapp som heter duga!
är det meningen att man ska ha overall då eller?
Tycker det är smidigare med byxor, har köpt en sån bra jacka - då kan man ju klä barnet efter vädret...
POP har väl termobyxor? Tycker jag har sett ett par som finns i storlek 74-92. Kanske kan vara något om du inte redan har kollat där?
Jag hittade storlek 86 på H&M som funkar på min tjej som brukar ha 80-86. Utan hängslen dock
Kanske ska tillägga att de jag köpte kostade 98:-
Jag köpte på HM i fjor till dottern (på "pojksidan") i stl 80. Kanske ha de i år oxå?
kollade ellos men de fanns inte i lager i de enfärgade. jag är lite emot att sätta på mitt barn kamoflage, så jag får leta vidare... Tack för alla tips!
tradera
Pop´s skidbyxor är termobyxor.
Köpte dem till dottern nu i veckan.
Deras skalbyxor är bara överdragsbyxor att ha på hösten o våren.
Gör så.