• Bebiiis

Firar ett år, några tips på vad jag kan hitta på för min pojkvän?

Den 14 oktober har vi varit tillsammans i ett helt år.
    Och jag skulle vilja göra något fint för honom.
    Något ovanligt som uppskattas mycket.

Jag brukar tända ljus och tappa upp badvatten osv. Hyra film, köpa rosor. :)

Men något annat mys förutom de , några tips? :)
    Jag vill att han aldrig ska glömma den dagen!! :)

Hjälp, skriv en massa bra, romantiska tips. :)

• Svar på tråden Firar ett år, några tips på vad jag kan hitta på för min pojkvän?
  • Llimen

köp något gott att äta och dricka. ta en filt att sitta på (kasnke en att ha över er) och ta på honom lagom varma kläder och sätt er på något lagom avskilt ställe och mys. helt enkelt en romantisk höstpicknick.

skicka ett blomsterbud till honom på jobbet

lägg ett kort till honom i brevlådan eller kanske till och med en liten present i en kartong och skriv vad han betyder för dig

skriv en dikt (jag skrev mitt livs första dikt till min sambo på vår ettårsdag och han fick tårar i ögonen när han läste den)

gör en skattjakt där skatten är du.(kasnke på picknickfilten eller något ställe som betyder mycket för er)

köp massageolja och massera honom länge...

hm.. finns ju massor, jag älskar att överaska sambon med sånt här!!

• Bebiiis

Ååh, nu blev det juh svårt. :) Jag vill göra allt. Jag älskar också att överraska. Nästan hellre det är att bli överraskad. :P
    Fast överraskar man jämt och aldrig får något tillbaka,då är det lite tråkigt faktiskt.

Någon som har flera tips? :)

• Mi Vida

www.karleksforklaring.se/

Här finns en jättefin bok som man kan fylla i och sätta in bilder och minnas tillbaka från tiden man träffades.
    Uppskattades jättemycket av min sambo

Kul som en liten present i alla fall!

• PrinsVilgot

Jag o min förra kille var inte så mycket för det romantiska. På vår ett-års dag spelade vi minigolf, åt glass på ett glasscafé o åkte hem o såg på film.
    På två-årsdagen spelade vi bowling och käkade pizza.
    På vår tre-årsdag hade vi tänkt köra paintball. :)

• Bebiiis

Gud vilka bra idéer ni kommer med. :)

Någon mer som har bra idéer?

• Clanica

Min sambo överraskade mig med middag ute och sen övernattade vi på hotell. Mumsade hotellfrukost och bara njööööt.
    Vi var iofs "bara" i vår egen stad men det var urmysigt!

• Bebiiis

Ååh, det lät hur mysigt som helst. :)
    Men jag vill göra något som inte är allt för dyrt :)

Svar på tråden Firar ett år, några tips på vad jag kan hitta på för min pojkvän?