• Anonym (Mommy)

Sex med en ung kille ?

Är en bra bit över 30 år och känner mig lockad av tanken på att ha sex med en ung oerfaren tonårskille (över 15 år naturligtvis)och som mogen kvinna göra det skönt för honom.
    Tanken på att låta honom fullt ut ha samlag med mig utan kondom och komma i mig känns lite förbjuden och spännande.
    För mig är detta bara en spännande fantasi, men är det nån av er som har testat detta i verkligheten ?

• Svar på tråden Sex med en ung kille ?
  • Anonym (yepp)

Yepp, jag har...helt sanslöst, vilken kick det är. Han var iofs inte helt oerfaren men hade bara haft sex med tjejer i sin egen ålder som kanske inte har samma självkänsla och tar för sig på samma sätt som när man är äldre, mer erfaren och inte är så bekymrad över hur man ser ut och beter sig hela tiden. Man såg i hans ögon hela tiden att en helt ny värld öppnade sig för honom ungefär som "shit, kan sex vara såhär?"

• Anonym (Mommy)

Anonym (yepp)
    Låter som om han gillade det. Var det bara en gång eller en längre tid träffades ?
    Vilken ålder var ni i då ?

• Anonym (yepp)

Anonym (Mommy) skrev 2008-10-03 22:06:44 följande:

Anonym (yepp)Låter som om han gillade det. Var det bara en gång eller en längre tid träffades ?Vilken ålder var ni i då ?
    Han var 18 och jag 37, vi hade sex flera gånger, kanske 7-8. Hade säkert fortsatt ett tag till men han skulle flytta många mil bort för att studera.
  • Anonym

Jodå, här finns en till som haft sex med en yngre kille.
    Jag var 32 och han 18, sågs nog till o från under 3 månader.
    Wow vad häftigt sex det var.....

• Anonym (gumsjuk?)

Jag har inte testat det, men har samma fantasi... Däremot har jag sexchattat med en kille som visade sig vara 16 år (han sa att han var 22...). När han berättade sin riktiga ålder blev jag ännu mer upphetsad och vi hade fantastiska chattstunder.

• Anonym (gumsjuk?)

Jag är förresten 34...

• Anonym (emmis)

Det skulle vara rätt hett att ha sex med en ung kille när man i TS ålder eller där ikring. ;) Är dock "bara" 20år, och skulle absolut inte vela ha någon yngre än mig själv just nu (har sambo nu för den delen också). Men som sagt, det skulle vara rätt hett att ha sex med någon som är ganska mycket yngre än en själv när man blir äldre. Grrr!

• Anonym (Mommy)

Anonym yepp + Anonym
    Blir liksom lite avundsjuk här...
    Ni som har testat detta, hur djärva var ni ?
    Jag menar krävde ni kondom eller lät ni honom få komma i slidan ?
    Känns lite kinky att fråga så, men det känns för mig som en spännande del av det.

• Charlita

Vad läskiga ni är :) haha men när jag blir "'äldre" ska jag fan i mig också ha sex med lammkött :D Go girls! :D

• Charlita

Så länge han är över 18 så är det okej :)

Svar på tråden Sex med en ung kille ?