• MammaEmelie91

Navelpiercing - Blod?

Jag gjorde en piercing i naveln igar , de blodde lite efter att jag gjort den , nan timme efter kanske sen slutade de . Sen på kvallen rengjorde jag den som man skulle o de blodde inte . Nu ikvall borjade de bloda igen . Ska de vara sa eller vad? Forsta gng jag har piercing dar sa jag har ingen aning. Har inte stott emot den eller nat sant.

• Svar på tråden Navelpiercing - Blod?
  • Niccita

Jo, det kan blöda till och från ett ganska bra tag. Se till att tvätta ordentligt så det inte blir infekterat!

• Ärlig

Kan småblöda i flera dagar, sålänge det är rent blod och inte luktar konstigt (uäk) så är det ingen fara

• LoveSharPei

För mig blödde det INGET alls!

• Agapi

Har heller aldrig varit med om att de blöder, inte vid någon piercing (har gjort 12). Men antar att din piercare kanske använder tjockare nål än smycke? Då kan de nog bli så.

bara se till att ta hand om den bra, tvätta med bra medel och inte pilla så fixar de sej säkert.

• Pinkstar

tvätta NOGA se till att tvålen kommer in i hålet oxå har du ring är de lättast.. tvåla in å vrid runt smycket lite..
    men va även försiktig så du inte tvättar för mycket.. då håller du såret öppet hela tiden å de kan bli infekterat på de viset ist..

vill inte låta som en expert men jag har piercat mig 11 ggr så ett lite humm har jag

Svar på tråden Navelpiercing - Blod?