• rosenkind

mikk-line eller po.p overall?

Hej!
    Funderar på vilken overall jag ska köpa till min tjej. Hon kommer mest att sitta i vagn och eventuellt åka lite pulka. Rekommenderar ni mikk-line eller po.p?
    Hur är storlekarna när det gäller mikk-line? Hon är ca 68cm så 74 borde väl räcka i vinter?

Tack på förhand!

• Svar på tråden mikk-line eller po.p overall?
  • Gustafsmamma2005

Kan tyvärr inte svara på din fråga men tänkte bara säga att i senaste programmet med PLUS så fick mikk-line bästa betyg.

Själv köper jag alltid reima till mina barn.

• Nocia

vi hade po.p förra året men ska ha Mikk-line i år. Har dock ingen erfarenhet ev dem men den känns väldigt bra. VAd det gäller storlekar så bytte vår son till strl 80 ganska precis vid ettårsdagen så 74 borde väl funka.

• Clapton

Mikk-line är superbra. De är lite små i storleken men är hon 68 nu så bör det bli finfint med en 74 i vinter.

• cs68

Jag är ett stort PoP-fan men ifjol köpte vi en Mikk-Lineoverall, till sonen som var 1½, som var toppen-toppen!!! Mjuk, följsam, lätt och höll både värmen och tätt mot fukt/väta! Kan varmt rekommendera Mikk-Line!

• rosenkind

Tack för era kommentarer...det blev en po.p iaf.. kanske mikk-line nästa år..

Svar på tråden mikk-line eller po.p overall?