• Hejpådig

Name It vinteroverall- bra eller??

Är Name It.s vinteroveraller att rekommendera till en 20mån tjej, bor på västkusten?
    Någon med erfarenhet?

Hade en förra vintern men den användes ju aldrig för lek i snö osv, därav min fråga.

vad ska jag satsa på annars?

• Svar på tråden Name It vinteroverall- bra eller??
  • Night Angel

jag har en name it overall till min 2 åring..Superbra overall.som även är vattenavvisande..bästa overallen jag har haft till barnen

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Hejpådig

tack vad bra, var faktiskt lite osäker på om den var vattenavisnde..tål den torkskåp?

• Linastrumpan

Deras overall "slalom" är inte någon vidare kvalitet om man vill ha en funktionsoverall. Den är som en vanlig overall som blir blöt....
    Deras "super" hade jag till min dotter förra vintern. Den är vind och vattentätt(5000mm vattenpelare)samt andas och har de större sömmarna tejpade. Den var kanon tycker jag, dottern höll sig varm och torr hela vintern. Bör ej torkas i torkskåp men behövdes inte heller det. Torkade på 1timme och blev aldrig blöt igenom.
    Deras "exellent" är ännu lite bättre.Har alla sömmar tejpade och klarar en vattenpelare på 8000mm
    Jag tycker deras overaller är bra och prisvärda

• snabla

i vi föräldrars test fick Reima o Coops (Friendsmärket) overall bäst i test jag har köpt en på Coop åt min dotter den ser fin ut m har ej hunnit testa än m bra pris 550kr...lycka till

Svar på tråden Name It vinteroverall- bra eller??