hjälp baugettform
Jag behöver hjälp med var man kan köpa baugettformar! Jag har försökt söka på internet och pratat med olika affärer, men hittar inget ordentligt. Finns det någon här kanske som kan hjälpa mig ??
Jag behöver hjälp med var man kan köpa baugettformar! Jag har försökt söka på internet och pratat med olika affärer, men hittar inget ordentligt. Finns det någon här kanske som kan hjälpa mig ??
Behöver du baguetteformar (om det ens finns sådana) för att göra barn...?
Annars kanske du ska placera inlägget under Allmänna rubriker/Mat och bak. Där har intresserade mer koll
*S* Ahaaaa.... du har en poäng! Jag var nog inte riktigt medveten om vad jag hade gjort! Tack
Hmm... men hur ändrar jag till mat och bak??
Du anmäler ditt första inlägg på den lilla handen till höger. Där begär du inlägget flyttat
Tack för hjälpen Jesster!
*puff*
Finns det verkligen ingen "där ute" som vet ngt??
Hittade bara en fransk webshop:
www.cuisinstore.com/moule-a-baguettes-4
Jag hittade också ett tips om att göra en själv, av finmaskigt "kycklingnät" som man böjer till och sedan lägger bakplåtspapper på. Nu vet jag inte hur din franska är, men det står längst ner här :
www.forums.supertoinette.com/recettes_393030.quel_moule_a_baguette_acheter.html
*S* Jag kan ingen franska alls, men tack snälla du ändå
Nu blev jag ju helt engagerad i det här.
Kanske "Hus-modern" har kontakter? www.hus-modern.se/
Den franska sajten tog förresten 23 Euro för att skicka till Sverige. Det var ju mer än formen kostade.
"Hus-modern" _har_ tom en form: bitbox.se/1004/index.php&visaKat=14&visaArtikel=601
Mission accomplished, nu kan jag sova
Tack snälla söta rara du!!!!!!!! Nu lär min svärmor bli jätteglad
Jag jobbar på bageri, och där rullar vi ut långa korvar som sedan får jäsa på hålplåt innan vi sätter in de i ugnen, och precis innan de ska in i ugnen så tar du en kniv och snittar dom försiktigt! Lycka till!