Severus skrev 2008-10-06 08:01:01 följande:
Klev upp vid 5, som vanligt och hade sååå ont så jag grät. Kunde inte stå raklång.Försökte dricka lite te, men kräktes bara.Min man sa att vi ska åka in. Satt i en timme med värken och jag grät och kved.Mannen skjutsade snabbt iväg barnen till dagis/fritids.Men nu för en kort stund sedan blev det bara en varm känsla i bukområdet, det akut onda försvann!!!Bara en "konstig" känsla i bröstkorgen, som tjockt vadd....Då känns det inte lika angeläget att dra in akut, jag menar hur ont verkar jag ha??
Så där får jag.. Magkatarr säger de åt mig. En fruktansvärd känsla när det släpps upp magsyra i strupen.
Åkte ambulans för det för ett tag sedan men så pinsamt för när ambulansen kom så var det mesta borta! :-/
Den gången fick jag gaviscon av läkaren, hjälpte inte mycket. så jag bokade en annan tid och då fick jag omeprasol. Har ätit dem i snart 4 månader, hållt flytande och lätt föda men allvarligt talat så blir det inte bättre alls. Så fort jag slutar med tabletterna så får jag ett nytt anfall.
Vet inte vad f*n jag ska göra, det här tar på mig och jag är rädd för att äta, trött hela tiden, törs inte gå utanför dörren desstomer och jag sover som en kratta!
Blääää och fy f*n för det här! Tur att jag är mamma-ledig just nu för jag vet inte hur jag ska klara av ett normalt jobb med den här magen.