• Emmmmmsan

    sjukdomar/förändringar i livmodern...någon som haft?

    hej hej
    vad har ni haft för symtom och hur "hittade" läkaren felet ni som haft problem med värk i livmodern?

    Jag har problem med molvärk i livmodertrakten som kommer och går....man har inte kunnat hitta någon orsak till detta...
    Jag har inte någon infektion eller cystor/myomer iaf...

  • Svar på tråden sjukdomar/förändringar i livmodern...någon som haft?
  • arbella

    jag har samma problem som du. vad olyckligt att du inte fått svar för än nu! är i samma sits och det känns som att man är ensammast i världen om att ha dessa besvär.

    har sedan cirka ett år tillbaka haft en speciell smärta i livmoderns som kommer och går. smärtans karaktär är varierande, allt från brännande och skärande till molnande. den brukar ibland komma i samband med stress, men kan komma annars också. har haft fler besvär i underlivet också, och allt detta är ett helvete som jag bara vill få ett slut på.

    Har gått till 4 doktorer och gynekologer hittills och alla bara viftar bort mig och säger att det inte är nånting. men jag är övertygad om att de har fel. jag är helt säker på att det är någon sjukdom, infektion eller någonting som är JÄVLIGT FEL. det finns mycket okunskap om kvinnliga sjukdomar, och jag vägrar ge upp och svälja det. så därför får jag ta saken i egna händer. tyvärr. det är hemskt att det ska behöva vara såhär. ingen hjälp alls från vården!

    nån annan som känner igen sig?

Svar på tråden sjukdomar/förändringar i livmodern...någon som haft?