• Ilovethesun

Nu skall jag banta! Hänger ni på?

Hejsan hoppsa! Nu skall det ske..har jag lyckats gå ner 34kg en gång tidigare så skall väl inte 10kg vara så svårt.Har köpt ngr böcker av Fredrik paulun... o så har jag beställt ngr fettförbrännande tabletter på nätet svindyrt men vad göra?! Skall ju ändå ligga lågt m bebisverkstaden ngr månader så då kan jag ju lägga energin på ngt annat.Tänkte morgon promenera oxå..super för fettförbränningen!
    Någon annan som har lust att kämpa ihop med mig?

Fläskfia..

• Svar på tråden Nu skall jag banta! Hänger ni på?
  • Mini mE m Minisarna

JAPP, började redan i måndags..så jag sitter just här nu och kämpar mot mitt chokladsug...det liksom drrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr i mig mot köket...................................................Ska ut på långis i mon....

• Ilovethesun

Produktbeskrivning av USN Xedra Cut...
    Nya avancerade Xedra-Cut är en termogen fettförbrännare med kraftfulla antikatabola egenskaper, vilket innebär att du snabbt kommer att förlora fett men behålla muskelmassa. Kombinationen av örtextrakt, aminosyror, vitaminer och mineraler har visat sig vara extremt effektiv när det gäller att stimulera snabb reduktion av kroppsfett och omedelbar ökning av fysisk styrka och energi.
    Xedra-Cut är nu förstärkt med Epigallocatechin Gallate (EGCG) och Octopamine HCL. EGCG är välkänt för sina antioxidanta egenskaper, sin förmåga att bryta ner fett och sina blodsockerreglerande egenskaper.

Octopamine HCL har visat sig öka kroppens ämnesomsättning i vila (Resting Metabolic Rate, RMR) så att fettförbränningen ökar under en längre tid. EGCG och Octopamine HCL tar Xedra-Cuts termogena effekter till en högre nivå.

• Linda1976

Det finns INGA fettförbrännande tabletter.... Jag önskar också att det fanns...... men icke. Ni läser väl chatterna med läkare och dietist på aftonbladet.se Jag har också i desperation beställt typ såna, men det funkar inte!! Jag är ledsen att säga det!!

Linda (som ska gå ner 30 kg på det gamla vanliga, enda fungerande sättet)

• Mini mE m Minisarna

Troligtvis inte...men man kan ju i alla fall få intala sig att det funkar så men speedad gå på långisar?
    Nä, jag inser ju att det kanske inte funkar men man kan ju alltid prova...sen om man då äer rätt oxå så funkar det ju iaf...
    Jag ska "bara" ner ca 20 kg....in my dreams...nä, men jag siktar på 10-15 iaf...

• Ilovethesun

Jag åt Twinlabs diet fuel o de är fettförbrännande... innhåller bla cajennepulver som ökar förbränningen...

Svar på tråden Nu skall jag banta! Hänger ni på?