• Green Apple

Smarta lösningar för att gömma hemmets fulaste möbel???

Jag behöver tips och idéer för hur jag på ett bra sätt kan "gömma" datorn här hemma men ändå ha den tillgänglig och kunna sitta bra och arbeta vid den..

Snälla hjälp!! *s*

• Svar på tråden Smarta lösningar för att gömma hemmets fulaste möbel???
  • Raka Pungen

Skaffa dig ett datorbord med glasskiva, uynder vilken du sänker monitorn, även själva datorn och alla sladdarna har du under bordet. Tangentbordet i en utdragbar "hylla" strax under bordkanten. Alla sladdar hålls då också under bordet, och där hålls allt ganska diskret och osynbart, och om man vill dölja ännu mer så kan man täcka bordet med en duk när man har fest t.ex.

• Repris

En hög hylla, typ IKEA:s Ivar som man har dator, skrivare och alla fula pärmar i. Sen syr man helt enkelt ett skitsnyggt draperi i marimekkotyg som man hänger framför och som man lätt kan dra åt sidan!

• Green Apple

~Repris: Ja, jag har varit inne på om jag ska hänga upp ett draperi och ha datorn bakom. Hm.. *funderar*

• Green Apple

Tacksam för alla ovanstående förslag!
    (dock har jag hittills aldrig sett en SNYGG dator..syftar på Corpsets förslag )

• Green Apple

~Corpset: j! Ja, den var ju inte så anskrämlig.. Får bli att spara ihop till en sådan så småningm

Svar på tråden Smarta lösningar för att gömma hemmets fulaste möbel???