• Lycke

Nån som har foto på en tv-hylla från JYSK?!

Min mans bror köpte för 4-5 år sedan en tv-hylla från JYSK. Nu ska min bror ta över den. Problemet är bara att den är nedmonterad i massor av smådelar, det finns ingen bruksanvisning kvar och inget foto. Min bror, som dessutom aldrig har sett hyllan, kommer ju aaaaaaldrig att få ihop den!
    Men jag är säker på att någon här har en sådan hylla på foto i sitt krypin!
    Den är i ljust trä (laminat), efter ena kortsidan löper en cd-hylla, och på andra en liten vitrindel. Tv:n står i mitten på någon lätt avrundad skiva. Under finns två (?) lådor. Över hela hyllan finns det också förvaring. Knoppar och annat i silver.
    Lite suspekt beskrivning då jag själv aldrig riktigt tänkt på hur hyllan egentligen ser ut...
    Någon som kan hjälpa?!

• Svar på tråden Nån som har foto på en tv-hylla från JYSK?!
  • Lycke

Det måste vara någon som har en sådan här hylla! Jag är i kris! Har ju lovat lillebror som just flyttat hemifrån och knappt har några möbler att han ska få denna...
    Någon?!

• blekinge

Kan inte jysk hjälpa er med en beskrivning? Eller en bild på hyllan?

• Lycke

Problemet är att jag inte ens vet vad hyllrackarn heter... Kanske får prata med Jysk och försöka förklara...
    Är bara heeelt säker på att någon här har den!

• wellah

har haft en sån hylla men det finns väll bilder på jysks sida? annars tror jag nån postorderkatalog säljer samma......

• wellah

var ju aslätt att hitta, denna är det då jag menar ehandel.jysk.se/&famid=0&manid=1&oid=etailer-product&catgr=0&cat2id=14&_locale=1&viewMode=1&prodid=67

• Poena

Hehe, en sån hylla har jag också, nerplockad och slaktad i mitt förråd.. Ska se om jag hittar någon bild.. Annars finns den säkert på länken ovan också.. Minns att den var lite klurig att skruva ihop..

Svar på tråden Nån som har foto på en tv-hylla från JYSK?!