Kan man blöda klumpar?
Finns det dom som trott att man fick MF då man fick blödning med klumpar men sen visat att det var ett foster kvar i magen?
Finns det dom som trott att man fick MF då man fick blödning med klumpar men sen visat att det var ett foster kvar i magen?
ingen?
har nämligen en vännina som varit med om detta.. vill höra om det verkligen kan vara så om det finns andra som kan berätta om det..
Jodå, det kan vara så... jobbarkompisen blödde extrema massor och fick åka in för att få blod tom... bebis överlevde...
Ok.. Då kan det vara så!
Några fler?
Jag åkte till akuten efter blödningar. När jag kom in i undersökningsrummet gick jag på toaletten. Jag kom ut med en stor avlång klump med nånting blodigt i ett papper.. Frågade med gråten i halsen om det var moderkakan eller dylig. Nej då svara sköterskan, det är bara levrat blod.
Är i mån 7 nu.
Jag var helt övertygad om att jag var gravid för något år sedan. Men innan jag hann göra ett gravtest fick jag mens och blödde ut en stor klump. Jag vet fortfarande inte om jag faktiskt var gravid eller inte, men jag är inte gravid nu i alla fall. Jag skulle ha kunnat vara i 8:e veckan då ungefär.
Fick en blödning i v 6+3 med klumpar och det var INTE missfall.
åkte ni o kikade då eller?
För min vännina, fick blödning i vecka 7+2 o dagen efter kom det blödning mer än mens med två blodflytningsklump..
O hon var inte in till sjukhuset, utan när när hon var i vecka 14 när hon trodde hon nte var gravid så kände hon sparkar..
Då fick hon åka till KK o visst där visade sig ett 14 gammal foster!
helt otroligt...
Men så bra egentligen, alla borde ju veta att det finns hopp då ju egentligen även om man blöder klumpar!