• stjärnmamman

begravningsdikt

mina barn 2år har förlorat sin pappa. vet ni nån fin dikt till blomkransen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-06 21:12
    ska självklart inte va en flirtgubbe

• Svar på tråden begravningsdikt
  • SIN74

Jag beklagar sorgen!! Mina tankar går till er! Kram till dina små.
    Jag kommer tyvärr inte på något bra. Kolla första raden i psalmer kring begravning.
    Det klassiska är ju "vila i frid". En vän skrev från sitt barn " Du lever vidare i mig".

• JAG är BÄST

Inte för att jag vill vara elak när det gäller sorg. Men inte fan sätter man väl en glad och flörtgubbe

Smaklöst.

• stjärnmamman

JAG är BÄST skrev 2008-10-06 20:45:47 följande:

Inte för att jag vill vara elak när det gäller sorg. Men inte fan sätter man väl en glad och flörtgubbe Smaklöst.
    oj det blev det i misstag...hur får man bort den
  • JAG är BÄST

Det går inte utan då måste du anmäla den och be dom bara ta bort den och sedan startar du en ny likadan tråd.

Beklagar sorgen iallafall.

• JAG är BÄST

Fast nu har du uppdaterat tråden så då ser ju alla att det blev ett misstag där.

Jag trodde först att det var med vilje, jag blev så paff tror jag. Men vet ju inte ni kanske var ovänner eller dyligt.

Nåja, felet är ju fixat nu med uppdateringen.

• stjärnmamman

JAG är BÄST skrev 2008-10-06 21:17:30 följande:

Fast nu har du uppdaterat tråden så då ser ju alla att det blev ett misstag där.Jag trodde först att det var med vilje, jag blev så paff tror jag. Men vet ju inte ni kanske var ovänner eller dyligt.Nåja, felet är ju fixat nu med uppdateringen.
    tror inte jag skulle frågat efter en fin dikt då
  • morzan4

Beklagar sorgen. Det är sorgligt när små barn förlorar nån av sin föräldrar.
    Ang vers på blomkransen, kolla med begravningsbyrån, de brukar ha en del förslag att välja mellan.
    Var rädda om varann!

• Emmeliozol

Beklagar sorgen och förlusten!

När min pappa dog så skrev mamma: "Pappa, vi älskar dig och kommer alltid göra." på blommorna från mej och mina systrar. Det är ju ingen dikt men det är fint!

Lycka till och hoppas du hittar något som passar dej och barnen bra! Det är ju det viktigaste!

.:Min älskade My är här nu! 071017:.
  • fryxan

min son förlorade sin pappa när han var 13 ca.4 halvt år sen. känslig ålder.
    det ska komma ur hjärtat, det han ville blev kort o koncist.

"pappa jag saknar dig"

långt senare har dikten kommit in i hans liv men då var den överflödig. fråga prästen om förslag om dikt, kanske ta med en sång som förenar stunden. gärna en lycklig stund så kan minnerna byggas vidare...............
    tuff period tänker på er

Svar på tråden begravningsdikt