• Petrah

Ni med liten mun eller smala läppar......

Vad gör ni för att dom ska se större ut? jag tycker alltid att min mun ser konstig ut och stämmer inte överens med mitt utseénde nånting. blir galen, och läppenna och liknande ser bara löjligt ut på mig.

hur gör ni??

Wild, Raw and Beautiful
  • Svar på tråden Ni med liten mun eller smala läppar......
  • NenniePennie

jag har inte tunna eller små läppar.. men en läppenna kan ju göra underverk

• NenniePennie

men.. är det verkligen så hemskt då? har du provat en lip plump som verkligen fungerar? annars finns ju alternativet att få sån där läppförstoring som försvinner efter ett tag. minns inte va de heter

• 17 årig tjej

Mina läppar ser större ut när jag har läppglans :)
    Stör mig på mina små tunna läppar annars :(
    Samtidigt vill jag ju inte gå runt med läppglans jämt. Vet faktiskt inte hur jag själv ska göra men stannar itråden och läser alla tips :)

• NenniePennie

förresten, vi är ju nästan grannar ;D bor utanför jkpg med =)

• zweedsmeisje

läppenna e jättebra om man väljer rätt färg och applicerar på rätt sätt, sen ska de va något glänsande som man lägger överst gärna precis utanför läpplinjen så ser dom större ut. Jag har ganska så mycket mindre överläpp än underläpp så jag typ förstorar överläppen bara med penna å gloss så ser det bra ut :)

• Brollie

Jag använder bara glans och helst med glitter eftersom det förstorar, använder inte mörka, matta läppstift eftersom det förminskar! Glans i ljusa toner, babyrosa och liknande är snyggt. Om man använder penna är det viktigt att måla runt hela munnen, annars ser det lustigt ut när man pratar.

Man kan måla läpparna i en färg, sen dutta glans på underläppen för att få ett "lyft". Gillar inte när det sticks på läpparna och glanset ska klibba lagom, Dior o Jucy tubes är mina favvos. Har hört mycket gott om lip plumber, speciellt Max factors o Make up stores men ingen har fallit mig på läppen *sorry, är trött, såå kasst skämt*
    Om gloss känns mycket så har Lypsyl olika cerat med lite färg i, om du inte gillar smak så är Apotekets glans nästan smak och luktfri. Det är min personliga undersökning, hahaha!

• snillis

Inte ett skit - har förlikat mig med min lilla mun.

Störde mig grymt mycket på den förr för att jag alltid fick kommentarer av typen - "Är du sur eller?" men nu skiter jag i det.
  • Becker

Finns inga killar som bryr sig iaf...

Svar på tråden Ni med liten mun eller smala läppar......