• Kianas Mami

Persikohy, (matt) foundation/brunkräm eller puder..finns det nån sån som ger det resultatet?

som rubriken lyder*

• Svar på tråden Persikohy, (matt) foundation/brunkräm eller puder..finns det nån sån som ger det resultatet?
  • 68an

Använde för många år sen ett puder från Kanebo som var en riktig höjdare.
    Har även använt foundation från Darphin och Mary kay med bra resultat och dom kostar kanske kring 300-400 kr. Dåligt minne

Den billigaste som jag kör ibland är förvånandsvärt bra, en foundation, Maybelline superstay silky. 16 timmars foundation där flaskan är uppdelat innuti med en vit del och en brun del som man sen blandar ihop i handen. Kostar ca 150 kr på Ica Maxi.

• Kianas Mami

oki tack för tipsen! Någon mer som vet någon mer bra fondation/puder/brunkräm?

• Emerald88

Nivea Beute Ideal Finish Foundation är superduperbra! Kostar cirka 110 kr på Åhlens och Kicks.

• Kianas Mami

Oki, tack för era tips! Någon som känner till någon foundation/brunkräm/puder som ger det här resultatet av dom lite dyrare märkerna? Har ganska känslig hy och köper alltid dom lite dyrare..

• mrs Elliott

Prova L'oREALS mineralpuder..ger fin lyster och persikohy,samt skyddar huden..är skonsam.Jag var skeptisk först ,men jag har lite problem hy och efter att ha använt den ett tag har folk börjat fråga hur jag fått så bra hy:)

Svar på tråden Persikohy, (matt) foundation/brunkräm eller puder..finns det nån sån som ger det resultatet?