Mensvärk! Kan det kännas så här?
Har aldrig tidigare haft mensvärk, men idag har jag vansinnigt ont magen.
Är det normalt att i samband med magvärken vara illamående, ha flimmer för ögonen och lite kallsvettningar?
Har aldrig tidigare haft mensvärk, men idag har jag vansinnigt ont magen.
Är det normalt att i samband med magvärken vara illamående, ha flimmer för ögonen och lite kallsvettningar?
Jag vet inte om andra kan uppleva det så, men jag har aldrig känt det som du beskriver. Det kan inte vara någon magsjukdom på gång då?
Det var främst kallsvettningarna som fick mig att tänka på det.
Jag har så varje gång jag har mensvärk :( skit jobbigt är det. Ibland ligger jag nästan och grinar för att det gör så ont
Då är den kanske inte ovanligt.
Läste på sjukvårdsrådgivningen att om man fick mensvärk första gången senare i livet så skulle man kontakta läkare. Vad anses som senare i livet, tror ni?
Det låter som att det skulle kunna vara mensvärk, men eftersom du aldrig har haft det tidigare tänker jag att det kanske kan vara en cysta som spricker.
Känns bättre nu när jag suttit och vilat en stund och det är nu ca. 30 min sen jag tog en ipren. Ska strax upp och röra på mig igen.
puh fantast skrev 2008-10-07 11:17:24 följande:
puh fantast skrev 2008-10-07 11:19:59 följande:
Behövde bara ta en ipren och sen var allt över. Har inte alls haft ont sen dess och det är nu ett dygn sen jag fick ont och tog en ipren. Kanske var nåt helt annat.