• Anonym (sugen)

Hur "övertalar" jag min sambo att raka musen?

Min sambo rakar sig nästan inte alls mellan benen. När det är dags för bikini så försvinner det som annars skulle sticka fram, men sedan är det stopp. Jag har några gånger sagt att jag tycker att det skulle vara häftigt om hon rakade bort allt i alla fall för att testa, men hon har nekat med motiveringen att det kliar, blir inflammerat osv. Det är synd för jag tänder verkligen på att se, känna och slicka en renrakad mus! Någon kille/tjej som har något tips på hur jag ska göra för att få min fantasi uppfylld?

• Svar på tråden Hur "övertalar" jag min sambo att raka musen?
  • Morbid angel

Ja,du har ju redan frågat henne om hon skulle kunna tänka sig att prova och hon har sagt nej pga diverse anledningar.Tycker det räcker,du får helt enkelt acceptera hur hon vill att hennes fitta ska se ut.

• Anonym

vill hon inte så får du väl ta det. och jag anser att hon har en bra motivering, rakning fungerar inte för henne.

• Anonym

Eftersom du tänder på det så säg det då,du har ju tydligen testat iallefall
    Själv avskyr jag det,bara ansad räcker tycker jag!

• Anonym (gud så dum)

Varför? Hon har ju faktiskt sagt att det kliar och att det kan bli inflammerat. Det är ju inte du som kommer lida, utan hon. Kan du inte förstå och respektera det? Hårsäcksinflammation är ganska vanligt på de som rakar sig helt därnere. Och när det växer tillbaka kliar det infernaliskt när håret hela tiden stryker sig mot trosorna. Respektera henne och låt henne för tusan behålla sitt eget hår, på sin egen kropp!

• Anonym

Har gjort det några ggr för sambons skull, men fyfan när det ska växa ut igen sen. Sticks, kliar och är allmänt irriterat.

Nu har inte jag ngn buske el så annars heller, utan rakar allt utom en "trekant" fram, men det är just den trekanten som blir irriterad o jag rakar bort den. Bara gilla läget grabben...

• Anonym (sugen)

Anonym (gud så dum) skrev 2008-10-07 14:07:13 följande:

Varför? Hon har ju faktiskt sagt att det kliar och att det kan bli inflammerat. Det är ju inte du som kommer lida, utan hon. Kan du inte förstå och respektera det? Hårsäcksinflammation är ganska vanligt på de som rakar sig helt därnere. Och när det växer tillbaka kliar det infernaliskt när håret hela tiden stryker sig mot trosorna. Respektera henne och låt henne för tusan behålla sitt eget hår, på sin egen kropp!
    Såja såja lugna ner dig! Jag tjatar inte och har inte satt någon press på henne. Frågan har kommit upp kanske tre gånger de senaste tio åren och jag vet att hon också skulle tända på det. Tänkte bara höra här om någon har något tips för att slippa de bekymmer som du så målande beskriver.
  • Anonym (nyssbörjat)

Jag hade samma problem som din tjej.. Och min man samma som du! Jag tyckte det var fruktansvärt obehagligt att raka, till jag upptäckte att jag gjorde fel. Man ska raka medhårs. Det blir inte alls samma problem. Visst! Det är ju inte särskillt lent ens när det är nyrakat men håren är borta och det är obehaget också. Så om ni har lätt för att prata om sånt... Tipsa om att raka medhårs. Men tvinga inte fram det. Jag kan bara säga att vårt sexliv är mycket bättre nu! Rakat!!!

• Tant Greta

Apoteket har väl en kampanj nu om hur man rakar musen på bästa sätt,vilka krämer,raklödder och teknik som inte leder till inflammationer.
    Kolla där.

• Anonym

Fråga om hon kan tänka sig att vaxa sig istället?

• Balehead

Anonym (sugen) skrev 2008-10-07 14:10:00 följande:

Anonym (gud så dum) skrev 2008-10-07 14:07:13 följande:
    Såja såja lugna ner dig! Jag tjatar inte och har inte satt någon press på henne. Frågan har kommit upp kanske tre gånger de senaste tio åren och jag vet att hon också skulle tända på det. Tänkte bara höra här om någon har något tips för att slippa de bekymmer som du så målande beskriver.
    Hur kommer det sig att du vet att hon skulle gilla det, när hon uppenbarligen inte vill göra det? Hon kanske tycker att det är ett pedofildrag hos dig att du vill ha henne hårlös?
Svar på tråden Hur "övertalar" jag min sambo att raka musen?