• Angelica30

Bra secondhand affär i Sundsvall

Nu ska vi flytta upp til sundsvall. Jag undrar om det finns några bra second hand affärer, både när det gäller barnkläder och möbler.

Hoppas nån har koll

• Svar på tråden Bra secondhand affär i Sundsvall
  • MiisPiis

Hej, och välkommen hit!

Vi har myrorna, och Erikshjälpen på ett flertal ställen.....

• Angelica30

Tack tack!

Jaaa Erikshjälpen, det hade vi i Rättvik, vilken uppståndelse det var när dom hade öppet två dar i veckan

Är ute efter ett stort skrivbord till ungarna och då kan jag nog hitta det.

Alla sundsvall bor får nog va beredda på alla mina 3000 funderingar när jag väl kommit på plats.

Tack för hjälpen!

• MiisPiis
    Angelica30 skrev 2008-10-07 20:49:19 följande:
    Tack tack!Jaaa Erikshjälpen, det hade vi i Rättvik, vilken uppståndelse det var när dom hade öppet två dar i veckan Är ute efter ett stort skrivbord till ungarna och då kan jag nog hitta det.Alla sundsvall bor får nog va beredda på alla mina 3000 funderingar när jag väl kommit på plats.Tack för hjälpen!
    Fråga på du!

Sen har vi Fyndlagret oxå förstås, som ligger åt Nacksta-hållet!
  • Nattuggla72

Glöm inte Saluhallen i Nacksta! :)

• Balehead

Precis - ska du ha skrivbord ska du åka till Fyndlagret. De är lite dyra, men har mycket möbler att välja på.

Saluhallen i Nacksta - var ligger den och vad har de där?

• Nattuggla72

Saluhallen ligger på Bergsgatan 126. De har bland annat beg möbler och diverse smågrejer. Det var ett tag sedan jag var där så jag vet inte exakt vad de har just nu.

• Niinaaa

Men har inte saluhallen stängt?? Jag hittar inte dom i dom lokaler där dom fanns innan iaf..

Förresten var ligger Erikshjälpen?

• Frostizz

Fyndlagret här i nacksta finns oxå. Ligger bakom coop forum.
    Saluhallen har jag oxå för mig att den stängt.

• Nattuggla72

Ja, där ser man. Som sagt var, det var ett tag sedan jag var på Saluhallen, ha ha!

• Niinaaa

och Erikshjälpen då...vilka konstiga öppettider!!
    tre dagar i veckan från kl 11 eller nåt sånt

dåligt

• Angelica30

Här håller ni på att ge mig en massa tips
    Nu har jag kommit på plats i Sundsvall, så jag får dra mig iväg och leta upp alla dessa ställen ni pratar om. För mig kan Nacksta lika gärna ligga i Egypten....fram med kartboken

• Niinaaa

Var in på erikshjälpen igår. Usch vilken vidrig affär.
    Sprang ut lika fort som jag kom in

Svar på tråden Bra secondhand affär i Sundsvall