• Anonym (usch!)

Hjälp, min mens stinker! Vad kan det bero på!?

Usch, det är så äckligt! Min mens stinker verkligen, har aldrig varit med om det förut. Jag misstänker att jag hade missfall förra månaden, som jag inte kollat upp. Kan det ha med saken att göra? Skulle det kunna finnas rester som nu luktar illa när det kommer ut...? Eller- skulle det kunna vara någon könssjukdom? Någon med erfarenhet??
    Och när borde jag kolla upp det? Kan jag vänta till efter mensen, vill ju helst inte gå till gyn med mens...usch, vet inte hur jag ska göra!

• Svar på tråden Hjälp, min mens stinker! Vad kan det bero på!?
  • Anonym

blodet har koagulerat, dvs blodet har mött luften omkring oss.

helt naturligt, inget konstigt alls, inträffar ofta för mig och mina tjejkompisar

• Anonym (usch!)

Nej, nej...jag vet att mens kan lukta, men aldrig såhär! Har aldrig varit med om. Dessutom har jag menskopp, blodet har inte varit ute i luften. Det luktar illa när jag torkar mig, det som kommer direkt innifrån. Det luktar...ruttet.

• Anonym

ja förlåt, jag läste inte hela inlägget innan jag skrev.
    Nu ser jag, hade jag varit dig så hade jag ringt sjukvårdsupplysningen NU!öppet dygnet runt, o frågat de.

• Nyfiken gul

låter som att du kan ha någon infektion och det måste du åtgärda NU.

frisk mens luktar inte!

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym (usch!)

Ja...fast jag känner mig inte alls dålig, har inte feber eller nåt sånt. Så jag kan inte tänka mig att det är akut! Men nåt skumt verkar det ju vara...ingen som varit med om liknande?

• Anonym (usch!)

Nyfiken gul skrev 2008-10-07 23:19:16 följande:

låter som att du kan ha någon infektion och det måste du åtgärda NU. frisk mens luktar inte!
    Menar du verkligen NU? Jag har barn som sover hemma. Jag borde väl kunna åka imorgon? Jag känner mig ju inte dålig och har haft mens i två dagar. Upptäckte i förmiddags att den luktar illa.
    Skulle det kunna ha med missfallet att göra tror ni?
  • Anonym

Mår du bra i övrigt tror jag du kan vänta till imorgon. Förut började min mens lukta, hade fårr svamp i samma veva

• Nyfiken gul
    Anonym (usch!) skrev 2008-10-07 23:21:43 följande:
    Nyfiken gul skrev 2008-10-07 23:19:16 följande: Menar du verkligen NU? Jag har barn som sover hemma. Jag borde väl kunna åka imorgon? Jag känner mig ju inte dålig och har haft mens i två dagar. Upptäckte i förmiddags att den luktar illa.Skulle det kunna ha med missfallet att göra tror ni?
    ring o beställ tid imorgon bitti - men vänta inte längre.  Infektioner och inflammationer i livmodern och som har med blödningar o mens att göra ska man inte ta lätt på.

o man behöver inte må dåligt för att ha en infektion!
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym

nä RING sjukvårdsupplysningen! NU !

Svar på tråden Hjälp, min mens stinker! Vad kan det bero på!?