• Anonym (kramsjuk)

Min sambo har svårt att visa känslor

Lever tillsammans med världens finaste sambo, vi har fantastiskt roligt tillsammans och jag är upp över öronen förälskad och känner mig så älskad av honom...

problemet eller jag vet inte om det borde vara ett problem, kanske bara är jag..

han har lite svårt att visa känslor, jag är en väldigt fysisk person som kramas och pussas enormt mycket speciellt när jag är så här kär, han har absolut inget emot det utan tar gladeligen emot, det är givandet som är kruxet..

jag önskar att han var mer så emot mig också, han är ingen sån som kommer och pussas och kramas bara så där, ingen som håller handen om inte jag tar den ingen som visar kärlek fysiskt och jag vill bara att hela världen ska se att vi är kära, löjligt kanske.. vill ju att det ska synas att jag är älskad!!

är jag löjlig, vad kan jag göra, känns som det bara är att acceptera...men jag vill ju sååå gärna!!

• Svar på tråden Min sambo har svårt att visa känslor
  • Anonym

samma här, samma här

jag vill bli omkramad med inte han....
    jag kan inte ens få en puss på stan bland folk för han tror att "alla" står o glor på oss då

• Anonym

Prova "tvinga" fram det.. Han är ju uppenbarligen lika förälskad som du så prova vänta ut honom eller nåt. Är ju inte roligt att spela spel men om du inte pussar och kramar på honom på ett tag så kommer han till slut göra det automatiskt själv..
    Är nästan säker :) Prova!

• Anonym

jag e inte lika säker...
    vi har varit tillsammans i 5 år o vissa människor visar helt enkelt inte känslor lika tydligt som andra

jag har fått lära mig att stå ut

• Anonym

Haha, låter som om det skulle vara en liten hundvalp eller nåt så som jag skriver!

• Anonym

Det har varit så för mig med men jag förklarade för min kille att
    jag tyckte att han skulle försöka visa sina känslor lite mer. annars gå¨r man ju bara runt och undrar om han har verkligen känslor för än. Och nu så visar han ändå lite och är verkligen glad att jag pratade med honom hur jag kände. Jag tycker också att du ska försöka prata med honom.. lycka till

• Anonym (kramsjuk)

jag får prova det där med att vänta ut men det är ju så svårt att låta bli, jag älskar att krypa upp med honom, pussa krama och hålla om, kanske kan det bero på att jag är så VÄLDIGT fysisk att han aldrig "hinner först" ska verkligen försöka, eller kanske prata med honom annars kan jag verkligen stå ut med det han är ju det bästa som finns och det är ju inte så att jag inte får närhet, han är ju världens mysigaste bara att jag måste ta initiativ till kramar och handhållning... tror bara han är sån faktiskt får kanske vänja mig..

tack för alla ord..

• Anonym (haft)

Hade en likadan, han var helt enkelt som han var!
    Det gick inte att ändra på. Var bara att acceptera och lära mig att han visade kärlek på andra sätt.
    Men visst var det tråkigt!

• Anonym (:))

Jag ÄR tyvärr likadan som din man...

• Anonym (kramsjuk)

ja det är väl viktigt att faktiskt märka att man är älskad och blir älskad på andra sätt, att han visst visar det för problemet är ju inte kärleken eller attraktionen utan att visa det, jag får helt enkelt acceptera det jag VET ju att jag ÄR älskad..

Anonym :) - hur känner du, vill du inte visa eller tänker du helt enkelt inte på det på det viset?

• Anonym (jag)

Hmm började nästan undra om det var jag som hade skrivit inlägget!
    Sådär är det hemma hos oss åxå killen har jätte svårt att visa känslor alltid jag som ska kramas mysas å pusas på han ibland önskar man bara att han skulle komma å krypa upp bakomen å bara hålla om en å kyssa en i naken å säga jag älskar dj gumman osv.
    Visst händer det att han gör det nån gång men inte ofta (1gång var annan m åna typ)

Svar på tråden Min sambo har svårt att visa känslor