Tillväxtkurva att fylla i själv på nätet
Jag hittade ingen på pampers och eftersom jag sitter på jobb vill jag hitta snabbt och lätt. Kan någon hjälpa mig?
Jag hittade ingen på pampers och eftersom jag sitter på jobb vill jag hitta snabbt och lätt. Kan någon hjälpa mig?
Tack för hjälpen men där får man bara fram förväntad slutlängd. Jag vill ha en så man kan se normalspannet liksom.
Pampers hade en sån förut men jag hittar den inte nu.
Tack lokisse, jag har varit där och snurrat som en propeller men jag hittar inte kurvan. Inte finns det någon sök-funktion på den sidan heller.
ja sidan är dum
Den första länken innehåller ju det som är normalt i en annan färg. Den utgår från denna sida som beskriver lite mer.
www.tillvaxthormon.se/default____6904.aspx
Hej
Hittade den här, men den e att printa ut: www.cdc.gov/nchs/about/major/nhanes/growthcharts/clinical_charts.htm%201
Hej
Hittade den här, men den e att printa ut: www.cdc.gov/nchs/about/major/nhanes/growthcharts/clinical_charts.htm%201
ooops!
vet inte vad jag klåpade mig med nu :) sorry att det blev 2 ggr
Stas: Nu fick jag till det med den sidan du tipsade om. Tack för hjälpen. Känner mig något korkad men man kan ju inte vara på topp jämt ... De sidorna jag har hittat innan (som jag inte hittar igen) då har man prickat in alla mätningarna på en gång. Den här var liksom mer avancerad. Precis vad jag letade efter.