• Stark Längtan83

i vilken vecka började ni må illa när ni var gravida?

i vilken vecka började ni må illa när ni var gravida och vilken vecka/månad slutade det igen...

• Svar på tråden i vilken vecka började ni må illa när ni var gravida?
  • Februarii

Jag brukar må lite illa ett par gånger mellan vecka 6-10 kanske. Oftast på kvällarna och aldrig så mycket att jag kräks.

• Piripiri

Jag är gravid för tredje gången. Jag har börjat må illa i slutet av vecka 6 ungefär, sedan har det varit som värst vecka 8-9 och sedan har det redan börjat bli bättre för att helt ha gått över runt vecka 12. Hoppas det inte blir mer långvarigt denna gången heller...

• Silverline

Runt v 5-6 ungefär och det höll i sig fram till v 11-12.

~ Ilona, mitt hjärta, 000710 ~ Lillebror, i magen, Bf 090115 ~
  • raspberryrevolution

v7 började denna gången, och nu är jag i v17 å mår illa ibland, inte varje dag... det minskade väl i v14-15

• vinylblomma

Vecka 5-6 och jag mådde illa hela graviditeten.
    Tror att det var mellan vecka 8-16 jag var så dåligt att jag fick vara sjukskriven.

• LAV0LINA

Kände av ett svagt illamående i v 6 men det har varit så lätt och enkelt att råda bot på att jag vete tusan om jag en kan räkna det som illamående
    Har inte kännt av nå speciellt illamående annat än i v 6 (fast då var jag i Paris, där folk röker överallt och luften är annorlunda, så det kunde ju bero på det också...)

• Jenny

Mitt började redan i vecka 4-5 med båda barnen. Minns inte riktigt hur länge det höll i sig med Alice, men den här ggn började det lätta lite efter vecka 12. Då kräktes jag iaf inte flera ggr/dag. Tog nog till vecka 15-20 innan det var över helt. Mår iofs fortfarande lite illa ibland om jag ätit dåligt...

Mamma till Alice 050510 + Pyret BF 081030
  • MammaST

I vecka 5, är i vecka 14+1 och mår fortfarande illa och har halsbränna!

• Gucci76

Började i v 8 och höll i sig till v 12. Mådde illa ibland på morgon, och ibland på kvällen. Men aldrig så att jag kräktes. Är i v 24 nu och mår bara bra. :)

• Jyckeberga

Jag mådde illa mellan v.7-10. Det kom plötsligt en dag och försvann sedan lika plötsligt. Jag var tvungen att äta hela tiden för att lindra illamåendet! Det var jättejobbigt med som tur ar har jag glömt det nu.

Svar på tråden i vilken vecka började ni må illa när ni var gravida?