Folk som inte kan passa tider...*grrr*
Finns det något värre än folk som ALLTID kommer försent....
Jag blir galen på dessa människor!!
Lär er klockan för f*n!!!!
Finns det något värre än folk som ALLTID kommer försent....
Jag blir galen på dessa människor!!
Lär er klockan för f*n!!!!
Det är inte klockan de inte kan, de anser sig vara så märkvärdiga att de tycker alla andra kan vänta på dem...
De kan klockan, men är ändå sent ute.
De tänker att de hinner, men gör oftast inte det ändå.
Sen kanske de går upp 5 minuter tidigare än dagen innan och tänker att nu ska jag hinna.
Och så gör de inte det.
Min ena bror är ett praktexempel på detta.
Han går alltid iväg i sista sekund.
Framförallt då han ska med tåg eller buss.
Han tänker alltid att han hinner.
Oftast hinner han, men ibland så har han kommit hem igen och missat tåget för att han varit för sent ute hehe
Han gick en kurs för att lära sej komma i tid, men dit kom han också försent hahaha
Jag har en sådan kompis som aldrig kommer i tid. Fast nu är man van.
XAKT!!!! Som ts skrev!
Jobbar själv som frisör.... hur många gånger kommer inte folk för sent 10 minuter... AH, det hinner du... ja med slår det er aldrig att jag blir försenad till min nästa kund för att DU kommer försent.
Nä, då ska JAG stå och ursäkta mig för att JAG e försenad... men varför e jag det... JA, just det! *SUCK*
En del bara kan inte komma i tid
Min mamma är ett praktexempel på det. Ett tag så började vi med att säga åt henne att möten o dyl var 1 h tidigare än de egentligen var, och då lyckades hon oftast komma "i tid" (enbart 5 min för sent). Men det fungerade bara ett tag.
Nu har hon iaf lärt sig att inte komma 1h-1h30 försent, utan "bara" 20-30 min. Alltid något.
Som tur är så vet "alla" det och räknar med denna försening varje gång, så det är sällan några större problem numera
Ajajaj
"slänger benen på ryggen och rusar härifrån "
Jag hör nog till dom är jag rädd för.
Jag avskyr också folk som alltid kommer försent.
Inte 5-10 min, men typ 1 timme.
Både min svärmor, svärfar och svärmoderns syster samt dotter är såna. Bjuder man in de t ex på kalas och säger kl 17, kommer de kl 18.
Säger man att de ska komma med dotter (om de är barnvakt) runt 19-tiden, så kommer de kl 20.
VARJE gång vi ska äta lunch där är den inte färdig förrän vid 13-tiden, trots att dottern ätit lunch vid 12-tiden i nästan 3 år.
Jag blir GALEN!
Jag håller med . Det är så respektlöst! Min syster är expert på det. Jag blir så irriterad. Man själv har skyndat sig som galning och kanske står med mat och allt och så kommer ringer dom när dom egentligen skall vara framme och säger att vi blir lite sena. Morr! Det är ofta så! Värdelöst...
De flesta av mina kompisar är sådana. Då är det lättare att ändra på mig själv än att ändra på dem. Så om jag säger att jag bjuder på middag kl 19 så börjar jag göra middagen kl 19, och kl 20 byter jag om och sminkar mig så allt är klart till kl 20:30 när de anländer.