Make up store´s "Cover all mix"
Någon med erfarenhet av den? Den ska ju tydligen vara bra att täcka för svarta ringar under ögonen?
Någon med erfarenhet av den? Den ska ju tydligen vara bra att täcka för svarta ringar under ögonen?
Ja jag gillar den, lite dyr dock för man kanske inte använder alla tre färgerna.
Tack
Fler...eller andra förslag
Jag älskar den Man kan täcka allt med den för man blandar tonerna efter hudens toner så bra! Och jag använder alla tre toner i den och är vanlig tråkig svensk i huden med ringar finnar och rodnader
Sen är den jättedryg! Köper max en i halvåret Så blir inte så dyrt när man slår ut kostnaden (använder ingen foundation eller puder heller för behövs inte )
Jag älskar min!
Precis som folk redan sagt, den funkar verkligen på alla "skavanker" du vill dölja i ansiktet.
Men som Final Fantasy också skrev, be någon i butiken hjälpa dig visa hur man använder nyanserna. Jag fick t ex tipset att ta den röda under ögonen för att dölja mörka ringar. Något som funkar superb, men som jag aldrig tänkt på själv.
Jag har den och den är guld värd (och dryg som nån sa!)
Jag använder det röda under ögonen och så blandar jag de två andra och har på kinden, precis vid näsan, där jag ofta är lite röd.
Älskar den också... Har använt den i flera år o den är jättedryg.
Lättast är att applicera med en pensel o sen dutta med en svamp.
Tycker den helt klart är värd pengarna.
Tack då får jag försöka få tag i den.
Bor 25 mil från närmsta MakeUp Store
Wooho jag vann en på tradera
Nu vill jag ha hem den NU!
Undrar om den inte är lite för tjock för att ha under ögonen. Jag brukar ha den på plitor i ansiktet.
Vad kostar en sån på mus?
runt 250 kr tror jag...
dom finns ju köpa en och en också... man behöver inte köpa den med tre olika. en del kanske bara är ute efter en färg.
den under ögonen tar ju alltid slut först, så slipper man köpa hela trion..
Jag tycker dom är asbra!! =)
Jag använde Cover all mix:en i flera år innan jag var på Åhléns i sthlm vid ett tillfälle och fick hjälp av en duktig tjej där att sminka över mina mörka ringar. Hon använde Cliniques produkter och framförallt var det deras "all about eyes concealer" som jag blev imponrad av. Den tycker jag är lättare att applicera än Cover all mixen! =) Helt klart värt varenda kona och jag tro rinte det skiljer så mycket mot Make up stores priser. Tetsa den nästa gång!