• Malin F

Vi som låg på avd 69, del 3.

Så har den gamla tråden stängt. Hoppas nu att vi fortsätter träffas här, gamla som nya!

~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Svar på tråden Vi som låg på avd 69, del 3.
  • Proletariatet

Tack för länken Malin!
    Här händer det spännande grejer, jag har ju förhoppningsvis körkort snart, så ikväll ska vi kolla på ett hus på landet och imorgon bitti på ett annat. Håll tummarna för att de är fina och att vi får hyra (om jag nu klarar kortet dvs),.

• boktok
    morotsstavar skrev 2008-10-08 16:01:55 följande:
    Tack för länken Malin! Här händer det spännande grejer, jag har ju förhoppningsvis körkort snart, så ikväll ska vi kolla på ett hus på landet och imorgon bitti på ett annat. Håll tummarna för att de är fina och att vi får hyra (om jag nu klarar kortet dvs),.
    Tack Malin! Jag skulle starta en ny tråd igår men tröck på fel knapp så den försvann!
    Morotsstavar: Lycka till! Vart ska ni flytta isåfall? Vi skulle också gärna flytta ut på landet, men jag har ju inget körkort och har väl inga planer än på att skaffa något. Det kostar ju rätt så mycket pengar.
  • Malin F
    morotsstavar skrev 2008-10-08 16:01:55 följande:
    Tack för länken Malin! Här händer det spännande grejer, jag har ju förhoppningsvis körkort snart, så ikväll ska vi kolla på ett hus på landet och imorgon bitti på ett annat. Håll tummarna för att de är fina och att vi får hyra (om jag nu klarar kortet dvs),.
    Å va kul med hus på landet...det är våran framtidsplan oxå. Men det rätta stället måste dyka upp

Här var det mindre glada nyheter idag. Var på tillväxt ul och det var väl inte lysande direkt Bebis är nu 10% mindre än den borde och flödet var väl inte heller lysande Alltså jag pallar inte ett snitt till! Bara att hoppas att det vänder, som Stellan sa så kan det vara att jag bär små bebisar så vi får väl hoppas på det.

Ska dit igen om två veckor..... Men annars var allt bra och bebis mådde fint
    ~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • boktok

Vi kan väl försöka att få ihop en träff snart eller? Fika hemma hos någon och att alla bidrar med något. Annars så är nog risken stor att vi inte träffas förräns nästa år eller 2010! Vi kan gärna vara hemma här hos oss om det är OK för er andra. Hoppas bara att ni inte är dammallergiker för då får ni problem!

• Proletariatet

Malin F skrev 2008-10-08 19:04:50 följande:

Å va kul med hus på landet...det är våran framtidsplan oxå. Men det rätta stället måste dyka upp Här var det mindre glada nyheter idag. Var på tillväxt ul och det var väl inte lysande direkt Bebis är nu 10% mindre än den borde och flödet var väl inte heller lysande Alltså jag pallar inte ett snitt till! Bara att hoppas att det vänder, som Stellan sa så kan det vara att jag bär små bebisar så vi får väl hoppas på det.Ska dit igen om två veckor..... Men annars var allt bra och bebis mådde fint
    De där apparaterna visar fakiskt lite vad de vill ibland, en läkare bedömde en tjejs bebis (som låg inne samtidigt som mig) att väga 400 gram i v.27+, dagen efter gjorde de om det och helt plötsligt vägde han 800 gram. Hoppas på att de mätt fel eller att det var som Stellan sa. Åh, Stellan, honom saknar jag, han var så himla snäll mot mig när jag låg inne
  • Malin F
    morotsstavar skrev 2008-10-08 20:24:35 följande:
    Malin F skrev 2008-10-08 19:04:50 följande:De där apparaterna visar fakiskt lite vad de vill ibland, en läkare bedömde en tjejs bebis (som låg inne samtidigt som mig) att väga 400 gram i v.27+, dagen efter gjorde de om det och helt plötsligt vägde han 800 gram. Hoppas på att de mätt fel eller att det var som Stellan sa. Åh, Stellan, honom saknar jag, han var så himla snäll mot mig när jag låg inne
    Ja Stellan är bra. Var till bm idag och såg i min journal att bebis väger 624 gram och var beräknad att väga drygt 800 nu. Det kan ju förstås vara så att jag får små barn, men det som var oroväckande var ju att flödet inte var som det skulle. Tänk att man inte kan få glädjas nån gång...
    ~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • boktok

Vi håller tummarna för att det går bra ändå! Jag hoppas att du slipper träffa våran släkting på 69an!

• sulanett

Vi håller våra tummar för dig Malin.. Kram

• boktok

Hallå i höstmörkret! Jag åkte på en till förkylning, kan ju inte undvika närkontakt med E. Speciellt inte när han själv gosar in sitt ansikte mot min kind. Det har väl blivit några pussar också och då öppnar han munnen och gapar så jag får väl skylla mig själv. Dessa dagisbaciller är verkligen otäcka! Hur mår ni andra?

Svar på tråden Vi som låg på avd 69, del 3.