Vi som låg på avd 69, del 3.
Så har den gamla tråden stängt. Hoppas nu att vi fortsätter träffas här, gamla som nya!
Så har den gamla tråden stängt. Hoppas nu att vi fortsätter träffas här, gamla som nya!
Jag är med!
Tack för länken Malin!
Här händer det spännande grejer, jag har ju förhoppningsvis körkort snart, så ikväll ska vi kolla på ett hus på landet och imorgon bitti på ett annat. Håll tummarna för att de är fina och att vi får hyra (om jag nu klarar kortet dvs),.
Vi kan väl försöka att få ihop en träff snart eller? Fika hemma hos någon och att alla bidrar med något. Annars så är nog risken stor att vi inte träffas förräns nästa år eller 2010! Vi kan gärna vara hemma här hos oss om det är OK för er andra. Hoppas bara att ni inte är dammallergiker för då får ni problem!
Malin F skrev 2008-10-08 19:04:50 följande:
Vi håller tummarna för att det går bra ändå! Jag hoppas att du slipper träffa våran släkting på 69an!
Vi håller våra tummar för dig Malin.. Kram
Hallå i höstmörkret! Jag åkte på en till förkylning, kan ju inte undvika närkontakt med E. Speciellt inte när han själv gosar in sitt ansikte mot min kind. Det har väl blivit några pussar också och då öppnar han munnen och gapar så jag får väl skylla mig själv. Dessa dagisbaciller är verkligen otäcka! Hur mår ni andra?