Diskbråck och bruten svanskota??
Undrar om någon har fått ersättning för något av de, har både fått diskbråck och bruten svanskota efter en ridolycka och undrar vad man kan räkna med att få ut, har olycksfalls försäkring hos trygghansa
Undrar om någon har fått ersättning för något av de, har både fått diskbråck och bruten svanskota efter en ridolycka och undrar vad man kan räkna med att få ut, har olycksfalls försäkring hos trygghansa
Det beror ju på hur mkt de anser att din "funktionsnedsättning" är. Har du fått någon bra bedömning av läkare?
Nej ingen bedömning ännu, bara konstaterat via röntgen
Hm, om jag bara hade haft sidan kvar kunde jag ha skickat den till dig... Hittade en jättebra sida där det står ungefärlig procent som man får vid olika nedsättningar. Som sagt, allt hänger ju på hur stor nedsättning de anser att skadan gör för dig.
jag fick bara problem med en axel på arbets plats med medicinsk invaliditet fick väl typ 23 000 men den kommer aldrig bli bra
näää den kommer aldrig bli bra nu väntar jag på operation men det är ju inget som kommer göra det bättre med känsel o så utan mer för att den ska kunna ligga kvar i axel leden. jaja vi får se hur det går!
fått genom afa för svada och värk och inkomst förlust och medicinsk invaliditet så nu blir det nog inga mer kronor men de värsta är tycke jag är att man unte vet hur man kommer må om 20 år typ heehehe