• Gummsan

Borderline

En tråd för oss med Borderline och anhöriga till personer med Borderline problematik.

Har själv Borderline och har haft det sen jag var liten. Fick diagnosen när jag var 19år (nu 26). Tänkte att vi kan behöva denna tråd och diskutera problem och lösningar samt frågor.
    ♥Alicia 040513♥Elin 080711♥Vill ha en 3a♥
  • Svar på tråden Borderline
  • PrettyGirl

Fick min diagnos i januari, mår nu bra efter terpi flera ggr i ve. Du kanske vill ventilera ngt med mig? Jag har vart nere på botten miljarder ggr o lyckats släpa mig upp. Nu är jag "uppe" sen flera månader tillbaka;)

• Gummsan
    Svar på #3
    PrettyGirl skrev 2008-10-08 18:23:23 följande:
    Fick min diagnos i januari, mår nu bra efter terpi flera ggr i ve. Du kanske vill ventilera ngt med mig? Jag har vart nere på botten miljarder ggr o lyckats släpa mig upp. Nu är jag "uppe" sen flera månader tillbaka;)
    Va skönt. Jag klarar mig bra nu efter DBT:n som jag gick men jag har min ilska kvar alltså inget tålamod... De e lite jobbigt..
  • Lisen08

Tror att de flesta med BL skriver i känsliga rummmet under Depression.

• HeraHolton

Går just nu i dbt men känner att det gör mig värre då jag blev "kickad" från min grupp och får nu inte komma in i ny grupp om jag inte uppfyller deras krav som är att jag lägger ner min blogg där jag ventulerar mina känslor. Deras argument är att grupp medlemarna blir rädda för mig men som jag sagt jag har aldrig tvingat något att läsa... Känner inte att jag litar på dbt pga att dom valde bort mig och lyssnar på två andra som gått längre

• BBB

Hej!

Vill någon berätta mer om BL? Jag vet lite bara. Jag misstänker att en person nära mig kan ha BL. Tack på förhand!

Svar på tråden Borderline