Ni som tatuerar in era barns namn..
Vart har ni gjort det?
Hur tänkte ni?
Jag skulle vilja göra det, men hur kommer barnen reagera sedan då dom är äldre?
Vet inte vad jag själv skulle tycka om mina föräldrar hade mitt namn tatuerat (?)
Vart har ni gjort det?
Hur tänkte ni?
Jag skulle vilja göra det, men hur kommer barnen reagera sedan då dom är äldre?
Vet inte vad jag själv skulle tycka om mina föräldrar hade mitt namn tatuerat (?)
vad hade varit jobbigt om dom hade haft ditt namn på kroppen?
jag har gjort det o mina barn tycker att det e jättefint o vill gärna visa upp min tattuering
jag har tänkt tatuera mina barns namn på underarmen
Jag struntar i vad mina barn tycker om jag ska vara ärlig. Min kropp är min och hr jag väljer att smycka den är i det fallet min ensak.
Bild på min ska finnas i galleriet
har tatuerat in sonens namn på underarmen, tänkte ja, det är ju min son
Det är ju iaf en bra garanti för att barnen aldrig kommer vilja tatuera sig själva =)
Jag har barnens initialre på handleden och de är jättestolta över det.
Min man har vår gemensamma dotters namn på armen o hon är superstolt även över det.
Jag har en tatuering på skuldran, lite tribaler som slingar sig runt ett par rosa blommor och i detta står namn och födelsedatum på min dotter =)
Hur jag tänkte... ja du, jag har inga "personliga" tatueringar förutom den så just för att innebörden betyder så mkt så ville jag ha den. Känns häftigt att ha henne med sig oavsett liksom =)
Jag trorinte man får några negativa rekationer av sina barn för att deras namn är intatuerat. Och speciellt när dom är små vill dom säkert stolt visa upp för kompisar och så =)
Min pappa tatuerade in mitt och mina syskons namn för bara några år sen när jag var runt 15 år. Inte tyckte jag det var konstigt/fult/pinsamt/löjligt... Ja du vet