• Lilltösa

Bra familjehotell på Phuket, alt andra ställen också

Vi planerar resa till Thailand nu i november och jag vill ha alla tips jag kan få om bra ställen att bo på. Vi åker med en treåring och en ettåring.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 08:19
    Vi har varit på Kata noi förut och det var helt underbart, skulle gärna åka dit igen men när man åker till samma ställe en gång till har man oftast så stora förväntningar så det kan bli fel istället så jag vill alltså ha tips om andra mysiga ställen. Vill ej till Karon eller Pattaya.

• Svar på tråden Bra familjehotell på Phuket, alt andra ställen också
  • Lilltösa

Ingen alltså, någon som varit i bang tao?

• GrönaDruvan

Varför åka till phuket när det finns så många andra ställen i thailand som är såååå mycket finare?? Personligen tycker jag phuket är hur omysigt som helst.Fast alla tycker ju olika

• Lilltösa

Ge mig gärna andra förslag oxå, men det är ju ändå så att det är bra när det är lite turistigt när man åker med barn, tycker jag iallafall, annars hade jag gärna åkt till en öde paradisö där ingen annan varit förut.

• GrönaDruvan

Jo, det förstår jag att du tycker, just när man har med barn. Krabi är ju fruktansvärt fint, där är också turistit på en lagom nivå, det ända negativa ärväl kanske att från ao nang så åker man ju md båt ut till alla fina öar. Tar inte så lång tid, men kanske är krångligt med barn. Jag såg iof många med barn där.
    Kankse är phuket bra när man har barn..
    Har varit neråt mot koh chang också, väldigt barnvänlig ö, men då är det ju resan dit som är lite jobbig..

Svar på tråden Bra familjehotell på Phuket, alt andra ställen också