Toning för hemmabruk i nån fin brun nyans?
Någon som brukar tona sitt hår i en varm fin brun nyans?
Finns ju så otroligt många att välja mellan och är rädd att många blir för mörka....
Vill ha en ljus/mellanbrun ton...
Någon som brukar tona sitt hår i en varm fin brun nyans?
Finns ju så otroligt många att välja mellan och är rädd att många blir för mörka....
Vill ha en ljus/mellanbrun ton...
choklad brunt är jätte fin färg och hasselnötsbrun/kastanj färg lite varmare ton ,finns ju endel bruna färger med lite gyllene/brons nyanser i då blir det lite varmare ton .
Moccabrun är jätte fin men den är ganska mörk men den e riktig tuff färg om du skulle våga lite tips lycka till med färg valet
Tack för det!
Jag puffar lite för att se om det är någon som använder en snygg färg å vilket märke det är i så fall...
Min väninna har precis färgat håret och det blev ovanligt glansigt och fint! Schwarzkopf Brilliance hette den
Köp toning hos frisören, brukar alltid bli bättre för mig iaf.
Håller med NovaLi! Köp hos frisören!
Då får du tips om vilken nyans du ska välja och det kostar inte många kronor mer än i affären.
Det finns en jättebra som heter Colorance, Goldwell hos frissan typ en hundring!
Köp den väl värt pengarna + att det är bättre färg.
5.0 är en snygg färg
om det står 5.3 är det guld i
om det står 5.4 är det kopparfärg i
ska du ha en ren brun färg är det .0 som gäller
Lycka till
linisen
Jag är av naturen blond men varje vinter får jag för mig att bli brunett. Jag brukar köpa HMs egna hårtoning i färgen brownie. Det blir jättesnyggt och dessutom kostar den typ 60 sek.
Obs glömde att säga att den blir ganska mörk på mig som är blond.