• skogstjärna

Hemma föräldrar i västerort?

Är snart nyinflyttad i Hässelby Villastad med tre barn som jag är hemma med på heltid. Någon mer som hemma och vill ses? Eller någon som vet aktiviteter som skulle passa oss?

Barnen är bebis, två år och snart fem.

• Svar på tråden Hemma föräldrar i västerort?
  • TittiBoppe

Hej, bor i Hässelby Gård och har en son som blir 2 år i februari, sen kommer nästa i maj. Just nu jobbar jag heltid men kommer att bli ledig var det lider så då vore det trevligt att hitta på nåt.

Benjamin 12/2 -07 och lilla Fröt BF 10/5 -09
  • Hemmaföräldern

p.s Jag vet inte hur gamla dina barn är men kyrkans barntimmar eller kyrkans lekis (deltidsförskola) kan också vara ett alternativ. Kontakta din församling för mer info. :)

• Nettan T

Hej,

Vart i H-by bor du? Själv bor jag i gård och har en bebis på 2 månader.

• skogstjärna

TittiBoppe skrev 2009-01-05 10:39:04 följande:

Hej, bor i Hässelby Gård och har en son som blir 2 år i februari, sen kommer nästa i maj. Just nu jobbar jag heltid men kommer att bli ledig var det lider så då vore det trevligt att hitta på nåt.
    Ja, vore kul att ses
  • skogstjärna

Hemmaföräldern skrev 2009-01-06 21:24:37 följande:

p.s Jag vet inte hur gamla dina barn är men kyrkans barntimmar eller kyrkans lekis (deltidsförskola) kan också vara ett alternativ. Kontakta din församling för mer info. :)
    Har kollat, men det kö och eftersom vi precis flyttat hit så har vi inte hunnit stå kö - Öppna förskolan de har var vi välkomna på såklart, men henne jag pratade med sa att det var mest små barn där
  • TittiBoppe
    skogstjärna skrev 2009-01-07 21:59:39 följande:
    TittiBoppe skrev 2009-01-05 10:39:04 följande: Ja, vore kul att ses
    Det låter trevligt Har planerat att gå på FP eller ta ut semester ca en månad innan BF så det blir ungefär 10 april. Innan dess är det lör - sön som jag är ledig, sen om det är helgdagar förståss.
    Benjamin 12/2 -07 och lilla Fröt BF 10/5 -09
Svar på tråden Hemma föräldrar i västerort?