ont i ena bröstet bara....
Har BIM om en vecka ungefär och har ont i ena bröstet kan det vara ett grav symptom. Har även haft som svag mensvärk några dagar till och från....vill verkligen vara gravid... :) Men man är väl förstås inbillsk :)
Har BIM om en vecka ungefär och har ont i ena bröstet kan det vara ett grav symptom. Har även haft som svag mensvärk några dagar till och från....vill verkligen vara gravid... :) Men man är väl förstås inbillsk :)
har med ont i ena bröstet.. mysko.. :P
Jag har alltid bara ont i ena bröstet innan BIM. Hade det denna gången med men då kan aldrig mensen utan ett +!!!!!
Nu har värken i det ena brösötet tilltagit men det det andra är inte ens lite ömt??
Tror att det är rätt vanligt!
Men vad märkligt! Trodde jag var ensam om detta fenomen! Har haft ont i ena bröstet i några dagar nu. Har aldrig ont i brösten mellan ÄL och mens. Kommer i håg att jag hade väldigt ömma bröst när jag väntade sonen men det var först en vecka efter BIM.
Vilken kul tråd! Jag har precis lika dant =). Lite öm i ena, men mycket öm i andra. BIM på lördag.
Nu när jag klämde på bröstet så var det högra ömt men inte det vänstra.... strange...
mitt hogra ar ocksa omt... kanns som hela tutten ar ett blamarke nastan
PRECIS så har jag med!
Har alltid vart så mellan ÄL och mens..likaså nu.
Vi får se, BIM om ca en vecka.
Lycka till, hoppas på plus till oss alla!
/S-Som längtar så....
När jag blev gravid hade jag så... ont i ena bröstet på sidan liksom, skitmärkligt!! hade även mensverk till o från från äl till bim!! Lycka Till!!
Samma här!!
BIM om 1 vecka men har haft det så sen 3-4 dagar efter ÄL. Brukar normalt inte komma förens 2-3 dagar innan mens.
straange
Jag hade BIM för tre dagar sen... vågar inte testa!
nej det känns inte konstigt alls. Vet bara att min mens brukar komma som en klocka! Har haft en jävla mensverk den 5-6 men sen blev det inget. Är bara svinkonstig i magen...!
Hej! Tror ni är gravida hela högen! Jag har nämligen plussat idag (BIM) med exakt detta skumma symptom plus lite lite molvärk.
Håller tummarna!
Jag hade ont i ena bröstvårtan förra bim, trodde jag var gravid men så var inte fallet. Tyvärr!
hej..märkligt..jag har mest ont i den vänstra med...kan knappt nudda den...men tyvärr inget plus ännu...kram på er..
Jag har precis slutat med minipiller så jag vet inte ett dugg om min mens , har inte haft regelbunden mens på flera år men jag fick för en vecka sedan för mig att jag var gravid pga. massa symtom och NU de ca 3 senaste dagarna har jag väldigt ont i högra bröstvårtan och är öm i båda brösten :S Ni kan gärna kika på mitt inlägg (måste ju finnas tillgängligt på min sida) om symptomer jag har ifall ni kanske vet nå och känner igen er :)
Hej! Jag har försökt bli gravid i nio månader nu, och börjar verkligen bli både bitter och desperat. Men för två dagar sedan började jag, som ni, få jätteont i ena bröstet. Kan inte ens ligga på mage för att det gör så ont. Jag har min bim om tre dagar. Så idag kom jag alltså på att det kanske kunde ha att göra med att jag skulle kunna vara gravid?! Jag brukar aldrig ha ont i brösten innan mens annars. Trots ett negativt rfsu-tidigtest så blir jag nu ändå lite hoppfull...
Åh vilken spännande tråd! Hoppas att ni alla plussar!
Själv har vi försökt i ett och ett halvt år utan att bli gravida. Snart dags att boka tid för provrörsbefruktning :( Det skulle bli i September om inget sker innan dess. Men just denna månad så har jag precis som ni, ont i ena bröstet! Eller snarare bara idag! Har annars ofta ont i båda fram till mens men detta är skumt! BIM är den 16/2 och jag har fortfarande hoppet uppe!
Hej!
Hur gick det för er som bara hade ont i ena bröstet? Jag har nämligen sjukt ont i bara ena bröstet och det har aldrig hänt förr. Det brukar vara båda haha. Så himla märkligt! Har bim om 3-4 dagar!