• Moi Mokulat

Vilken matstol har du till ditt barn?

Tänkte önska en matstol i doppresent till min son.

Vilken har ni?
    Vilken skulle ni önska er?

Tripp trapp trull?
    Brio?
    Ikea?

Vill ha en som man kan ha längre fram med oc inte bara nu.
    Eller så fort han fått rediga muslker i nacken vill säga.

VIlken rekommendera ni?

• Svar på tråden Vilken matstol har du till ditt barn?
  • Vintersjäl

Har en Ruffknuff och en matstol från IKEA till min 8-månaders. Han använder mest stolen från IKEA, den är klart bäst utav dom två. Funderar på att köpa en Stokke Tripp Trapp istället

• Kajak

Vi har typ av Tripp Trapp Trull-kopia. Den sitter nu 14 mån pojke.
    Hans storasyster sitter "storflickas dtol" som vi bruka säga.
    Den hög barnstol som finns på IKEA.
    Tidigare satt hon i TrippTrappTrullstolen sen när lillebror kunde äta lite rikitg mat så fick hon hög barnstol in 2 års present av oss.

Jag väntar nu 3e barn så lillebror kommer att få en ny stol som vi ka köpa samma stol till honom senare till sommar lagom till hans 2 års dagen.

• Solskensmor

Vi har en Svanen-stol. Den kan man använda länge, den "växer" med barnet. Många inställningsmöjligheter så barnen kan sitta rätt i den. Lite dyr att köpa ny, men det finns bra begagnade på Blocket att få tag i, där köpte vi vår.

• annie80

Vi har en hokus pokus till vår 5 månaders som och en tripp trapp till vår 3½ åriga dotter.

• Moi Mokulat

Min Wille är just nu liten men vi ska döpa honom vid 3 månaders ålder. räknar med ett han har fullt utvecklade nackmuskler vid 4 månader. Vill ha en stol med det mesta så man slipper köpa flera stolar.

• Petronilla

Vi har en stokke tripp trapp. Men har använt en Ikea stol ochså.
    Så den finns kvar. Stokken köpte vi utan båge så den fungerar bara från de är ca 1 år. Men det är fint att de kan komma upp och ner själva.

• fam kaos

Tripptrapp till treåringen och en ikea till åttamånaders.

• Plutt05

Svan! Snygg och stabil, växer med barnet

• Joannass

Tripp trappen är guld...

Svar på tråden Vilken matstol har du till ditt barn?