• Anonym

Sexleksaker> Postorder

Hur leveras dom? kan man se på paketet att det är något snuskigt? Kommer de i brevlådan eller får man en lapp att den går att hämta på posten?

Har någon erfarenhet av sexredskap som beställs via postorder?

Jag vill vara anonym eftersom jag tycker att det är skämmit.

• Svar på tråden Sexleksaker> Postorder
  • Anonym

hur ser paketet ut då e det bara en karton? i bland finns det ju rekalm på själva lådan med?

• Venus

Senast jag beställde från nätet så kom det jag beställt i en vanlig brun Jiffy-påse... Stog inget på utsidan om vart det kom ifrån... Sedan låg mina varor plus lite reklam o faktura inuti...

• Anonym

Från sexliv.com så var det en neutral kartong med någon konstig avsändraradress. Typ blomstermåla eller nåt. Man kan absolut inte misstänka att den skulle innehålla sexleksaker. Då vore dessutom företaget dumma eftersom det skulle minska deras försäljning.

• lilla Lilly

Det syns inte vad det är... Beställer du via typ Hallens el Ellos el dylikt står det förstås det på paketet... Det är vell oftast att man får hämta ut det men många gånger kan man nog få det utkört men det kostar en slant extra...

• Anonym (Dildo)

hej! jag har precis fått hem en alldeles underbar dildo från kondomeriet. Den var lila och gjord av nån slags gummi. Paketet den kom i var väldigt diskret, det står inte ens företagets namn på. Om du surfar runt lite på de olika sexleksakssidorna kan du garanterat läsa att det lovar en diskret leverans. Både jag och min sambo har fått en extra tändning och ser fram emot våra lekstunder Lycka till!

• MajaAgnes

Hej!
    Jag jobbar själv som homepartyförsäljare. Vårt företag packeterar diskret och skriver en privatparson (som jobbar innom företaget) som avsändare! ;)

www.lustjakt.se

• mrDef

du blir inte avslöjad om du beställer på nätet.... :)

• Prinzess

Jag har beställt många gånger från olika ställen på nätet och inte en enda gång kan man ha gissat vad som är i...

• Shagwell

Vill inte vara djäklig här men visst har Postpersonalen koll på vilka diskreta försändelser som kommer ifrån DE bolagen. Har en vän som jobbar på Citymail, så hon vet vilka paket som innehåller annat än babypuder och talk om man säger så...
    Men varför bry sig? Brevbäraren lär inte komma ihåg det längre än näsan räcker så shoppa och njut säger jag!

Pinsamt hade varit, såsom jag råkade ut för en gång, att en katalog med porrfilmer hamnade hos grannkärringen som såg dåligt och inte läste att adressaten var jag! Hon ringde på samma kväll med kuvertet och katalogen i hand och bad tusen gånger om ursäkt. Hon och jag skämdes..mest skämdes jag när jag började titta på katalogen för givetvis var det en massa kinky bilder & filmtitlar på framsidan som jag DEFINITIVT INTE kan/vill stå för...DET var riktigt pinsamt och jobbigt i några dagar...

• Venus

Shagwell Sicken lyx du har då som har brevbärare som inte minns längre än näsan räcker Jag har själv jobbat på CityMail med de som delar ut posten till min låda Och dessutom så känner jag många utav de som jobbar på posten så mina saker glömmer de sällan
    Sicken tur egentligen att man kan välja att hämta ut paketen i "närmsta" butik, för den ligger så långt ifrån oss att vi planerar in att hämta paket som en utflykt med fikapaus på vägen

Svar på tråden Sexleksaker> Postorder