• Låtten

Biverkningar av nikotinplåster?????

Hade bestämt mig för att sluta röka,köpte plåster och tog det första på kvällen(för att slippa suget på morgonen)..Det är inte första gången jag testar plåster och förutom lite kliande så brukar det fungera kanon"
    MEN denna natt, låg o vände å vred på mig som en galning,kunde knappt somna.Och när jag väl somnade så drömde jag om : min mamma var gravid och otrogen vid 57års ålder, jag var lapplisa och en galning åkte efter mig..men krashade i en stolpe så hans huvud krossades, att vi hade glömt dottern hemma på en utekväll(själv) och när vi kom hem kröp hon i ultrarapid ner för trappan osv...

Så jädra sjuka drömmar har jag aldrig haft innan, måste la för 17 bero på plåstren...eller vad tror ni?Någon annan som vart med om något liknande???

• Svar på tråden Biverkningar av nikotinplåster?????
  • menilla

Vanlig biverkan på 24 timmars plåster är drömmar, ofta mardrömmar.
    Blir det för jobbigt, fundera på 16 timmars istället.

• Micky

jepp det är plåsterna som gör det, din kropp är inte van vid att få i sig så mkt nikotin på natten därför

• Micky
    scaniae skrev 2008-10-10 22:31:05 följande:
    jag använde nikotinTuggumin och fick ont i hjärtat av de.
    OJ! det har jag alldrig hört man kan få.. då är de visst inte så milda som de säger
  • scaniae
    Micky skrev 2008-10-11 11:40:52 följande:
    OJ! det har jag alldrig hört man kan få.. då är de visst inte så milda som de säger
    men det är väldigt ovanligt, men jag tillhör ALLTID 1av1000 som får dessa biverkningar, jag träffade en man en gång som varit med om samma sak, han tog en snus och ett tuggummi samtidigt o trodde att hans hjärta skulle hoppa ut! det dunkade så hårt!

För mig kändes det som om nån stack en lång TJOCK nål rakt in i hjärtat.
Svar på tråden Biverkningar av nikotinplåster?????