Öppet fönster?
Sover era barn med fönstret öppet på natten. I så fall, hur gör ni med alla insekter som kommer in. Man får ju panik med stängt fönster i värmen men jag har inte vågat ha öppet på natten.
Sover era barn med fönstret öppet på natten. I så fall, hur gör ni med alla insekter som kommer in. Man får ju panik med stängt fönster i värmen men jag har inte vågat ha öppet på natten.
Vi har öppet,med myggnät!
Vi har inskaffat oss ett myggnät till själsängen så här är alla fönster öppna fast nu sover vi i gästrummet i källaren där det är helt underbart!
Vi sover med öppet fönster och får inte in några insekter. De gillar väl helt enkelt inte vår kroppsodör i värmen
Vi sover med fönstret lite öppet...
Vi har fladdermöss utanför fönstret och jag är lite orolig att få in dem. Kanske borde skaffa ett nät till fönstren...
Vi har skaffat myggnär från rusta. Tror att det kostade.ca 60 spänn för ett mygg nät på 140x140 med tillhörande kardborreband. Inte så snygt på fönsterkarmen men vad gör man. Vågar inte ha utan av rädsla för getingar. Kunde heller inte ha en karm med myggnät pga av fönstrets utfotrmning.
Ang fladdermössen.,..jag antar att du har rullgardin eller nåt? Då borde de små sötisarna inte flyga in. Men jag skulle nog skaffat ändå! Vilket liv det skulle bli därinne om en förvirrade sig in =)
jag har persienner tyvärr
Vågar inte ta i en fladdermus om den kommer in så det skulle inte bli roligt. Måste åka till Rusta idag och kolla. Tack för tips!
Ett måste att ha öppet här. På natten är det svalt och det är ett tillfälle att vädra ut ordentligt efter dagarnas tryckande hetta ute och torr AC-luft inne. Vi har myggnät för balkongdörren samt för fönstren.
vi har öppet till vårt sovrum men tyvär går det intve ha öppet i lillensrum då vi bor intill en ganska trafikerande gata plus. tänkte byta rum med honom men det skulle adrig funka då vårt sovrum är mot gården och här skriker barnen fram till24 och det är alltid ngn grillfest med ganska fulla mäniskor på gården. börjar bli trött på det här stället , jag kan aldrig lägg amig förän 12-1 på natten...