barnklädesbutik i Linköping??
Någon som vet om någon bra butik som har fina barnkläder i linköping, helst inne i stan. Finns det någon som säljer danska märken, typ molo, katvig osv? Tacksam för svar:)
Någon som vet om någon bra butik som har fina barnkläder i linköping, helst inne i stan. Finns det någon som säljer danska märken, typ molo, katvig osv? Tacksam för svar:)
åk till Vadstena, Krusbär lär ha det du vill ha! www.krusbar.se/
ok tack för tipset, kanske blir en annan gång, men denna gången blir det linköping...någon?
Batinki på Trädgrådstorget har fina kläder.
Liten & fin finns ju också, ligger typ mitt emot Akademibokhandeln.
Nej, det är Stora Torget. Trädgårdestorget ät det där H&M och McDonalds ligger. Batinki ligger i samma huskropp som Nordea.
Provat growinlife? Är ju inte så hemma i Linköping, men det ligger på torget där Folke Filbyte står som staty. Burger King, POP. Gant, Boomerang finns där också.
Growinlife finns inte kvar.
Lilla huset finns oxå, ligger ovanför Stora torget, liksom. På Storgatan upp mot slottet.
tack för alla tips, ska bli spännande att utforska dessa affärer lite närmare. Är mest ute efter att shoppa danska märken men gillar även svenska märken som ex pop och villervalla(som jag läste finns på lilla huset) också!
Innan Lilla Huset och på motsatt sida finns en butik (kommer inte ighåg vad den heter) som säljer molo bla. De har lite inredning och sånt också. Ligger nästan mittemot restaurang Hamlet.
Det finns väl en som heter Rabarber? Har aldrig handlat något men jag drömmer om en kjol till dottern som de har i fönstret
Den ligger väl på Bokhållaregatan.
vad har de för märken då? rabalder alltså:)